nedjelja, 24. srpnja 2011.

Zatvaranje Iskupljenje Petlja u lokalnoj trgovine

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ciVdBpvNXy0/:

Kada je riječ o lokalnoj trgovini, ultimate nagradu svatko će odmah nakon što je kako zatvoriti otkupljenja petlje. Otkupljenja petlje počinje kada potrošač vidi oglas ili ponuda za lokalni trgovac, te je završio kada potrošač čini kupnju, te da kupiti može se pratiti natrag na ponudu. Ako znate tko je zapravo otkupljuje nudi i koliko oni troše, možete biti mnogo pametniji o ugađati i ciljanje te ponude.

Groupon, LivingSocial, i druge dnevne posla stranice su stvorili ogroman vrijednost pritiskom otkupa petlje najudaljeniji. Kada netko kupi dnevni posao, na primjer, da prevodi u gotovini za trgovca. No, za veliku većinu svojih bavi Groupon i LivingSocial ne pratiti je li ili ne oni su sve otkupljene, a još manje iznos svaki potrošač zapravo provodi u trgovini ili restoranu nakon što prikazati.

Kako bi se okončala krug i pratiti nudi sve na putu kroz redemptions, potrebno je ili taknite u sustav plaćanja ili stvoriti alternativni način za praćenje redemptions. Različite tvrtke su rješavanju ovog problema na različite načine, ali su gotovo svi se oslanjaju na pomak od e-poštom kupone nudi dostavljene putem mobilnih aplikacija.

Sljedeća Skoči CEO Charlie Kim, koja je nedavno udružio s LivingSocial na vlast svakodnevno bavi preko njegove trgovine mreže, vidi pomak u ciljanju od emitiranja bavi njima narrowcasting. "Pjeskarenja se posla svima u New Yorku nije ciljanje", kaže on. "Kada emitiranje previše u bilo kojoj kategoriji, to je samo puno buke. E odgovor stope pala za sve u industriji. Ono što se 10% odgovora stope čak i prije godinu dana, sada se govori 1% do 2% na razini. "Konstanta baraž e-poštu od Groupon, LivingSocial, i svaki dnevni posao copycat stvara zamor korisnika koja je vidljiva u opadanju odgovor stope.

I to je razlog zašto je tako privlačan mobitel. Ako možete poslati nositi obavijesti ljudi telefone na temelju njihove točan položaj i blizini bavi, imate početke narrowcasting. Kasnije, tvrtke će shvatiti kako se sloj na načina da se cilj prema prihodima, spol i druge čimbenike, kao dobro.

Mobile i lokalne trgovine idu ruku pod ruku. U nekoliko gradova, Groupon je testiranje Groupon Sada i LivingSocial nudi instant ponude . U oba slučaja, bavi se pojaviti na mobilne aplikacije i može biti otkupljen odmah, nego da čekaju dan za posao ići uživo, kao što je slučaj sa svojim redovnim dnevnim ponudama. Downside ove ponude je da Groupon i LivingSocial ne mogu iskoristiti svoje postojeće posla inventara i oni su zapravo pružanje sudjeluju trgovci sa iPhone i iPads tako da oni mogu prihvatiti ponude i Groupon / LivingSocial mogu ih pratiti. Yelp radi nešto slično gdje morate pokazati otkup kod trgovca od vašeg telefona.

Četvorinast i Facebook se uzimanje drugačiji pristup kroz zasebne partnerstva s American Express. Budući da je AmEx platnog prometa, bilježi se bave redemptions uz stvarne isplate. Trgovci i potrošači ne morate učiniti ništa drugačije od onoga što normalno raditi. Platite s kreditnom karticom i vaš posao je otkupio. Osim što radi samo ako imate AmEx karticu i popust doznačena na Vaš račun kasnije.

Google pokušava povezati Google nudi na svojim Google novčanik , što zahtijeva NFC čip u telefonu i NFC čitatelja na trgovca naplata. To je prednost rada

Nema komentara:

Objavi komentar