nedjelja, 24. srpnja 2011.

Android Korisnik Potroši 60 dana WebOS Zemljište

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
Anonimni čitatelj piše: "Oko šest mjeseci prije, međutim, počeo sam se pitati o tome kako druge mobilne uređaje je narasla. Kad HTC HD7 prešao moj put malo prije, odlučio sam napustiti moje Nexus S i živjeti među Windows Phone ljudi za neko vrijeme. iskustvo je zabavno, ali sam na kraju otišao natrag u moje Nexus S. Oko mjesec dana kasnije, bio sam predstavio s priliku da ponovi eksperiment, samo ovaj put s Palm Pre Plus. Uz HP Touchpad na način, ja sam htjela da biste dobili osjećaj kako WebOS radio, istražite razlike, i pogledajte u zajednicu koja je još uvijek odana WebOS. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar