Microsoft je jedan pakao od godinu dana. Njihov najbolji ikad, u stvari, od prihoda perspektive . Oni ne Apple , ali hej, tko je? Gotovo 70 milijarde dolara u prihoda za ono što je primarno softverska tvrtka je nevjerojatna. Ali velikom broju i dalje maska jednu stvar: zurenje, krvava rana koja je Online usluge divizije.
Čitanje Microsoft priopćenju na njihove zarade, vi mislite da bi sve fantastično u podjeli. "Online usluge Division porasli 17% za četvrto tromjesečje i 15% za cijelu godinu, prije svega potaknut povećanjem prihoda za pretraživanje." Veliki rast! Awesome!
Čekaj malo ...
Što Microsoft opet povoljno izostavljen je bilo razgovora o tome kako isplativo podjela. To je zato što nije isplativo. O dječak je ikada nije isplativo. Podjela izgubila 728 milijuna dolara za kvartal. Neobično je da je drugi najgori gubitak-ih ikada prijavljen - samo 4 milijuna dolara sramiti zapisnika 732 milijuna dolara gubitka u Q4 2009 .
Nakon što sam istaknuo gubitak posljednjem tromjesečju , branitelji su brzo skočiti na "Oni samo trebaju više vremena" argument. Pa, nevjerojatno, oni i dalje se kreće u pogrešnom smjeru. Zadnja četvrtina je gubitak bio 726 milijuna dolara. Oni su nekako izgubili 2 milijuna dolara više prošlog kvartala.
Čak crazier, ovo je 22. uzastopna tromjesečja da je Microsoft izvijestio je ukupni gubitak u Online usluge divizije. Tu nije bio prijavljen dobit od 2005.
Razmislite o tome drugi. 22. uzastopna tromjesečja gubitaka. Prihodi su u porastu, no gubici su veći brže. Oni potrošnje više od dva dolara za svaki dolar oni zaraditi.
A onda tu je i najveći broj od svih. Za godinu, Online usluge divizija izgubila je 2,557 milijarde dolara.
Da, Microsoft može priuštiti ove gubitke zahvaljujući svojim drugim mahnito isplativo poslovanje. Ali u kojoj točki oni počinju da preispitaju njihove online strategija?
Troši više od oni zarađivati je radio za njih u prošlosti s Zabava i uređaji podjela, koja je sada sve više isplativo. Ali opet, online usluge je izgubiti novac za gotovo 6 godina ravno sada. A to je najgore godine još. Stvari su dobivanje gore, a ne bolje.
Windows Business (Ured), a poslužitelji su u osnovi subvencioniranje Online Services (Zabava i dalje ne dolazi blizu pokriva gubi Online Services vidi). I dok poslovne i Poslužitelji su jake godina s dobrim rastom, Windows poslovne zapravo smanjio u odnosu na prošlu godinu. Što se događa ako druge tvrtke početi smanjivati previše? Hoće li biti u mogućnosti nastaviti kako bi opravdali online izgubi?
Za svoje strane, Microsoft uglavnom okrivljuje gubi na Yahoo posla:
OSD operativni gubitak povećan zbog povećanja troškova redovnog poslovanja, pomak u dijelu povećanjem prihoda. Troškovi porasli 641 milijuna dolara potaknut troškovi povezani s ugovorom Yahoo traži i povećanje prometa troškova stjecanja. Opći i administrativni troškovi smanjeni 157 milijuna dolara ili 60%, uglavnom zbog troškova tranzicije u godini prije povezane s početka Yahoo! komercijalni ugovor. Istraživanje i razvoj povećana 117 milijuna dolara ili 11%, zbog povećanog broja zaposlenika troškovi povezani.
Ne propustite još jedan ludi stat: Microsoft je uspio smanjiti općih i administrativnih troškova za 60 posto za godinu, i još uvijek izgubio više nego ikad.
Sljedeći kvartal će biti zanimljivo gledati.
Nema komentara:
Objavi komentar