nedjelja, 24. srpnja 2011.

Pitajte Engadget: Najbolji USB 3.0 hub na tržištu?

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/07/23/ask-engadget-best-usb-3-0-hub-on-the-market/:
Znamo da ste je dobio pitanja i ako ste dovoljno hrabar da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan Pitajte Engadget upit dolazi nam iz Sam, koji nisu mogli biti više uzbuđeni da hop na brodu SuperSpeed ​​bandwagon. Ako ste u potrazi za poslati upit za vlastite, kap nam liniju na pitajte [at] Engadget [dawt] com.

"Konačno sam dobio novi laptop sa USB 3.0 port usamljeni. I sada sam gleda na dobivanje koncentrator USB 3.0 s adapterom za napajanje, tako da mogu koristiti obje moje USB 3.0 tvrdih diskova na većim brzinama. Ja sam pročitao puno horor priče gdje neki čvorišta ili ne dolazi s adapterima - i kao posljedica prijenosni diskovi ne rade s njima ispravno -. ili su dizajnirani slabo što rezultira u USB 2,0 brzine Ili, tvrde diskove držati uzimajući isključen. učiniti vaš čitatelji imaju bilo kakve sugestije ili iskustva pomoću USB 3.0 koncentratora? Hvala! "

Pravovremeno pitanje, dapače. Mi smo također vidjeli USB 3.0 koncentratora djeluju strašno izbirljiv - pogotovo kad se miješanje USB 3.0 i 2.0 HDD - tako bismo rado čuti ono što (i) rade se za narod. To Ispucaj u komentarima ispod!

Pitajte Engadget: Najbolji USB 3.0 hub na tržištu prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 23. srpanj 2011 22:29:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar