nedjelja, 24. srpnja 2011.

Revolucija neće biti na televiziji

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dMoYj1U3FE0/:

Čini se kao dobre stare dane se ovdje opet kao Google + poziva i dalje gomila u e-mail. E je da Y2K tehnologija koja skočio morski pas u sredini desetljeća, leđa kada Twitter uvodi u stvarnom vremenu izravno poruke. Kako se malo toga promijenilo od tada je razlog zašto blogovi još uvijek uguši sa Google + analize ili kao što se može nazvati: Scoble Delta. To je vrijeme između, kada je Robert izjavljuje svoju potpunu apsorpciju u društvenim medijima platforme i ili kada on mijenja svoje mišljenje.

Robert je pravi problem sa Google +. To je prvih dana tako da on može ignorirati veliku pustoš rasprave, osim o platformi sama. Naravno, tu su lotsa slike i možda neke videa i citata zanimljive članke (zapravo nije stvarno na citiranost naprijed). No, uglavnom zbuniti razgovor guma udaranje, praveći se da postoji stvarna društvena graf na kojima se sloj matricu vrijedne informacije.

Robert problem je u tome što je on kupio u ideju krugova bez da potpuno sigurni da su oni nešto više od Twitter popise. Već postoji poziva na načine povlačenjem iz popisa više od Twitter. Nikada nisam mislio Popisi su korisne, pogotovo ne s obzirom na vrijeme potrebno da ih okupiti. Krugovi su lakše upravljati, barem do sada, ali sam ih što je bezbolno moguće samo pomoću njih dvije obitelji, koje sam popunio, i prijatelji koji su svi drugi. To je na odlasku strani.

Na dolazni strane, krugovi su smetnja više od svega. Mogu ih cijenim kao organizacijsko načelo za druge, stavljanje ljudi u grah, gdje je signal-šum je napjev nešto. Ali moje iskustvo od njih kreće se od PR emitiranja na tzv ograničenom razgovora koje ja mogu samo nagađati sudionika. Jedan od tih je došao iz kolega na Salesforce gdje bih mogao utvrditi prvih dvadeset ili tako imena slijedi tajanstveni 109 drugih. Možda je to posljedica korištenja ipad Safari, a ne standardni preglednik sučelje, ali ja još uvijek pristupa kao razmjena s konfuzije.

U stvari, Krug, čije ime ne mogu vidjeti, je skupina poziv kako bi razgovarali o temi, bez razumijevanja svrhe ili obrazloženje svojih članova. Tu je posao samo da bi na tu razinu konfuzije. Moram se osloniti na sud moj kolega (ja), ali nemaju uvid u neke od njih još ja vjerojatno sam u razgovoru s. Ja sam ugodno s jasno razumijevanje o tome tko sam komunicira s, što je razlog zašto pišem ovdje, u privatnom na moje kolege na sri, i više ograničeni u skupinama i otvoren i privatni.

Otvori grupe sri dalje pustiti mene znati tko se pridružio, tako da osjećaj zašto ljudi tamo su na temelju interesa, posao odgovornosti, i serendipity. Ali ne možete pridružiti krug, samo stvoriti ili dodati ljude u odlasku smjeru. Barem ja mislim tako, što je otprilike isti kao tako. Neto rezultat je nedostatak razumijevanja grupe dinamičan, osim na razini onih koji su otvoreno sudjeluju. Mnogo je od angažmana u tim medijima, ali uloga sudjeluje u raspravi nije jasno u Plus.

Ništa od toga isključuje novu platformu od toga da bude uspješan, ima puno ljudi koji traže takve potoka da obavi posao sinteze što se događa u bilo kojem trenutku ili dan. U stvari, tu su i bit će uspjeha u svijetu izdavaštva samo iz tog razloga, kao što smo vidjeli s Howard Stern na Sirius i cross-selling preporuke na Amazon. Prijenos društvene signale, marke razvijati. Primanje njih, druga priča. Bez jasne povratne petlje, koje su posljedice komuniciranja?

Javna postavka nema takvih neravnoteža: Znam da svatko može čitati nakon što ste na mreži. Što kažem živi u kontekstu da je znanje o okolišu. Neki mislite o ovom kao ograničavanje, razrjeđivanje ono što je rekao kako bi se izbjegle greške u protokolu ili ponašanje. Mislim da je to oslobađajući me navigacije prema komunikaciju na široki spektar slušatelja s multifaceted pristup koji dijeli razlike

Nema komentara:

Objavi komentar