subota, 16. srpnja 2011.

Kako Analytics oblikuju društvene igre

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:
Podataka i praćenje kupaca su poznate koncepte iz on-line oglašavanja, ali članak u Guardian istražuje kako se analitička mjerenja i postaju veliki dio društvenih igara ljudi igraju kao dobro. Ovo spajanje igre i oglašavanje zvuči kao neukusan kao što ste mogli očekivati: "Dok tradicionalne igre su o stvaranju velike makro-okruženja za igrača istraživanje, freemium je o mikro-upravljanje na svakom koraku igrač uzima prema zapravo kupujete nešto 'programer može. izgraditi "dimnjaka" koji prikazuju igrač aktivnosti dovodi do financijske pretvorbe kao što su kupovine dodatnih sadržaja ili virtualni artikli ", kaže Justin Johnson, CTO Playmetrix, drugi britanska tvrtka specijalizirana u igri analitike. 'To je onda do razvijen za korištenje ove analize poboljšati pretvorbe uklanjanjem prepreka i grla koje mogu biti sastavni dio dizajna. " ... To je čudno poslovanja. U free-to-play svemir, svaki igrač akcija je potencijal podatak u prihoda model. U igri ponašanje je algoritam koji treba rasplesti i de-kodirani. Programeri su za rad kao neka vrsta tajne policije agencije, učinkovito prislušni igrača - Playmetrix softver omogućuje im da se ugradili 'poziv leđa "u njihovu igru ​​kod koje aktiviraju kada se igrači učiniti nešto od interesa To je sve vizualizira preko grafike i grafikone, tako aktivnosti postaju infographics'.. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar