subota, 16. srpnja 2011.

Applifier Posjeta 100 milijuna Instalira, donosi socijalne Bar igre Otkriće na mobitel

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Applifier , cross-promotivne mreže društvene igre izdavača, najavio je danas da je isporučio preko 100 milijuna igra instalira besplatno na Facebooku. Pokrenut u 2010, Applifier krenuo na misiju kako bi igru ​​izdavačima pronaći nove korisnike i dobiti njihove igre su otkrili na društvenoj mreži, i od tada je narasla kao korov. Sada povezuje više od 800 igara, Applifier daje izdavači alate kako bi promovirali svoje igre po svojoj mreži od preko 150 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, preko oznake i ponovno ciljanje, i "istaknuta mjesta".

Naravno, najbolji dio o Applifier je da programeri ne plaćaju ništa za korištenje usluga, oni mogu iskoristiti pri pokretanju je plaća korisnika stjecanje kampanje jednostavnim dodavanjem 5 redaka HTML-u svoje Facebook stranice ili browser igra.

Baš kao što je na webu, mobilnih igra prostor postaje pun igara, i igrači su uvijek u potrazi za novim igre za oštriti apetit, tako da danas Applifier pokrenula cross-promocija rješenje za iOS. Android je skup kap kasnije ovog ljeta. Kao i njegov web inačici, Applifier Mobile je besplatno. Mobilna verzija će prikazati preporuča igara na traci, gdje korisnici mogu kliknuti da bi dobili više informacija o igri ili dođite pogledati druge igre.

To je sjajan način za gamere pronaći nove igre i za izdavače imati način za svoje igre da budu otkrivene u prepunoj moru društvene igre. To je slično modelu za App Store je "Featured Apps", koji je zapravo jedna od rijetkih mogućnosti aplikacije programeri su u pokušaju da se njihova aplikacija otkrivena na iOS, osim trošenja tona novca na marketing i publicitet. Manji proizvođači igre nemaju pristup takvim sredstvima, pa Applifier je besplatan za korištenje platforma nudi velika alternativa.

Kao što je Apple nedavno zabranjen plati-po-instalirati aplikacije od potiče App Store, činjenica da Applifier ne plaćaju svojim korisnicima da isprobate nove igre je još jedan nogu. Dok se to može biti razočaravajuće za neke igrače, on drži stvari pošten. Uostalom, tvrtka je upravo želi igračima da se još jedan način pronaći nove igre koje će uživati ​​igrajući. I pomoći ljudima koji čine onih igara ih pronaći. "Naš prijedlog vrijednost za igrače je jednostavan: Hej, želite igara. Kako o nekim više? ", Kazao je izvršni direktor Applifier Jussijem Laakkonen.

Povratak u siječnju, Applifier podigao 2 milijuna dolara za cross-promotivni platforma, koje je koristio kako bi se lansirati svoj ​​novi mobilni odjeću i pomoći neovisna igra odluka natjecati protiv Zynga i cross-promotivni alati. To je bio uzbrdo bitku, ali s više od 150 aktivnih korisnika mjesečno, 100 milijuna instalira, i 800 igre, čini se da se radi.

Za više, provjerite Dean Takahashi je rano pregled usluga .


Nema komentara:

Objavi komentar