ponedjeljak, 28. veljače 2011.

Pohađa CS konferencije vrijedno vremena?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rRIeN-0QaqM/Is-Attending-a-CS-Conference-Worth-the-Time:
Anonymous Coward piše: "Poštovani čitatelji Slashdot, ja sam student CS bliži mature i ja imao par pitanja. Jedan od mojih profesora je preporuku za slanje papira na CCSC (konzorcij računalnih znanosti na fakultetima) u državi Utah u ovoj godini za priliku da se moj rad objavljen u časopisu. uviđam vrijednost u vlasništvo teza rad objavljen, ali ja dont 'stvarno imati novac za putovanje u Utah i boravak za dvije noći. tako da mislim da sam zadivljen, je li itko ikada prisustvovao konferencije ove prirode i ako je tako to je bio vrijedan vremena i novca? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar