ponedjeljak, 28. veljače 2011.

AdvanceTC je 4,8-inčni tabletphone pokreće Windows 7 na 1.6GHz Atom CPU

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/02/28/advancetcs-4-8-inch-tabletphone-runs-windows-7-on-a-1-6ghz-atom/:
On svibanj ne zvuk poput većina praktičnih kombinacija, ali moramo ga predati AdvanceTC - to je shoehorned telefonije u Windows 7 tableta, ispunjenje naših tamno želju za duhovni nasljednik xpPhone . Da, to nije Windows 7 Telefon tražite na gore, nego puni radnoj površini sustava Windows trčanje na poveliki quad-band GSM opeke, čiji je unutrašnjost održati 1.6GHz Intel Atom Z530 procesor, 1GB RAM, 32GB SSD, 4,8 -inčni 800 x 480 zaslon osjetljiv na dodir, 1.3 megapixel kameru i zrnasto 3200mAh baterija za napajanje cijelu stvar. Pozivi se rukuje putem AdvanceTC običaj UI sloj i ima neki softver trikovima kako bi provjerili da je baterija u, kao uređaj može automatski probuditi iz sna, kada se otkrije dolazni poziv ili tekstualnu poruku. Mi smo mnogo sumnje bih uživati u kretanju Windows 7 na zaslonu da mali, ali AdvanceTC također daje Atrix klimanje, tvrdeći da je uređaj može djelovati kao puno nettop računala kada je spojen na HDMI pristati. Mi ćemo pustiti te znati ako tvrtka daje nam cijena, datum izdavanja, ili bilo kakve naznake da je to zapravo će udariti malo na sve.

AdvanceTC je 4,8-inčni tabletphone pokreće Windows 7 na 1.6GHz Atom CPU prvobitno pojavio na Engadget na ponedjeljak, 28 veljača 2011 02:01:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor AdvanceTC | Pošalji ovaj | Komentari

1 komentar:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši