petak, 28. siječnja 2011.

Challenger 25 godina kasnije

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPpo5IKwiCw/Challenger-25-Years-Later:
Prije 25 godina, ja peered unutra kroz prozor moje igralište škole. Ja nikada nije bio posebno zainteresiran u biti vani, i tamo je shuttle lansirati na knjižnicu TV-u! Slika onoga što sam vidio taj dan će se držati sa mnom zauvijek. Nisam znao što je stvarno bilo sam vidio, a ja samo napravio viceva. To je još uvijek kako sam nositi. Ali ja mislim da sam malo mudriji i danas, nakon što je možda naučio da krvarenje ruba ponekad doslovno. Tehnologiju uzimamo zdravo za gotovo spušta izravno iz ljudi spremni učiniti ono što nikada ne bi mogao. Zahvaljujući posadi Challengera, Kolumbije i Apollo 1.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar