ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Uzgoj Gore Geek: Billy Steele

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/12/growing-up-geek-billy-steele/:
Dobrodošli na odrastanja Geek , u tijeku značajka gdje smo se osvrnuti na našu mladost i reći priče o odrastanju biti štreberi koji smo. Danas, mi imamo vrlo vlastiti pridonosi urednika, Billy Steele .

Pogledajte da dotjeran mladić pravo postoji? Vi nikada ne mislite da bi netko obučen da goofily kao klinac će narasti do biti tech blogger, sad bi ti? Istina je - i nikada nisam mislio tako ni - ali, kao što sam bi se saznati, moje djetinjstvo neobičan pomoći će oblikovati svoje glupan senzibilitet u više od jednog načina. Sve počinje s činjenicom da sam je postavio moj djed i baka, koji je bio strašan, ali obično je značilo da sam bio barem godinu dana iza na sve popularne sprave. To je ujedno značilo da sam bio prisiljen držati na stvari malo duže, tako da dok su moji prijatelji sportin "N64, bio sam još uvijek Rockin 'Contra na NES (bez srama).

Dopustite mi da se korak natrag za trenutak. Moj prvi izloženosti tehnologiji tvar je high-kilometraža Atari na moja mama mjesto. Ona je cijelu biblioteku igara, ali samo dvije koje sam stalo su Frogger i Grand Prix. Nekoliko godina kasnije, kada sam dobio da coveted NN Nintendo sam preživio na stalnom dijeta Excitebike, bazama i Tecmo Super Bowl. Nakon igranja dok sam nije mogao vidjeti ravno - u više navrata kao osnovne momak - Bio sam u mogućnosti da zajedno string nekoliko neporažena sezone s američkim timom Dallas Cowboysa. I sada sam preuzeo položaj Panther 'fan, ali sam odstupiti.

Nastaviti čitanje odrastanja Geek: Billy Steele

Uzgoj Gore Geek: Billy Steele prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 12. rujna 2011 16:05:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar