ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Su zgrade pravi proizvod?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/oiEae7uWp0k/:
Sun pod

Bilješka urednika: Gost suradnik Eric Ries je konzultant i autor Lean za pokretanje , što će biti lansiranje na poremetiti SF u utorak. Slijedite ga @ ericries .

Nedavno sam bio pitao da provedete neko vrijeme s ranoj fazi pokretanja koji je revolucionarni novi proizvod. Sam ih pitao da li su mislili da su čineći njihov proizvod bolji. Kao i svaki drugi početak sam pitao, rekli su da.

Onda sam ih pitao: "Kako znaš?" Njihov odgovor je bio prilično standardno: Objasnili su da su dodavanjem novih značajki, poboljšanju kvalitete, i općenito izvršenja protiv proizvod Putokaz. Značajke su kombinacija zahtjeva od svojih ranih kupaca i vizija inspirirana pretpostavljene od osnivača. Svaki mjesec, njihov bruto brojevi, ukupni broj kupaca, ukupnih prihoda i ukupnih korištenje u pokretu i na desnoj strani. Dakle, rekli su, oni moraju biti na pravom putu.

Tada sam pitao ih to pitanje: što će se dogoditi ako tvrtka cijeli proizvod razvojni tim je mjesec dana off i otišao na godišnji odmor? Prodajno osoblje će držati prijave novih kupaca. Na web stranici će se nastaviti da bi dobili novi promet od riječi usta. Mogu li biti sigurni da wouldn't-kao poslovne vršiti samo koliko "napredak", kako oni tvrde da se odluka sada?

U jednom scenariju, što ste radili prekovremeno, stavljanjem u Crazy sati, te u drugim, oni bi se na odmor. Ako oba scenarija dovesti do istog rezultata, kako se tim za razvoj proizvoda tvrde da napreduju? Da se radi učinkovito raditi?

Većina momčadi proizvoda ne znam da li su što njihov proizvod bolje ili lošije, to je razlog zašto kupci osjećaju trunke straha svaki put su ažurirati i nadograditi. Unatoč tome, te iste tvrtke mogu imati vrlo brzi rast, jer iako je proizvod pogoršava, druge stvari su idući u pravu: mrežni efekti su udaranje u, tvrtka se hvaljen u tisku, ili su surfanje na opći val rasta u industriji.

U jednoj od startups sam osnovao, imali smo dulje razdoblje u kojem smo stvarno bili usmjereni na stopu pretvorbe novih kupaca u plaćati klijentima (to je bio model freemium biznis). Naši ispraznost mjerenja su u potrazi dobre i na desnoj strani. Grafove čak je oblik klasične hokej štap. No, skupina analiza pokazala je da nešto nije u redu.

Mi našim klijentima podijeljenih u skupine, gleda na nove kupce koji su se priključili svaki dan kao zasebna grupa. Tada smo mogli pitati: "Kako je današnji kupci usporediti jučerašnju?" I, koliko za naše frustracije, pretvorbe bili gotovo potpuno isti. Bilo je lako doći zavjerenički. On se osjećao kao svaka grupa je postaviti konferencijski poziv sa prethodnog. "Koliko ste kupili proizvod? Jedan od sto? OK, dobro, mi ćemo to učiniti, previše. "

Frustrirajuće dio je ovaj uzorak je ostao konstantan mjeseci, iako smo bili što je proizvod "bolji" gotovo svaki dan. Činjenica da kupac ponašanje ne mijenja pokazalo da smo bili u krivu. Nismo izradu proizvoda bolje, bili smo što je još gore.

Lijek za ovaj problem je da prestanete koristiti taštine metrike i početi mjerenje napretka više rigorozno.

Većina od nas misle A / B testiranje (ponekad se naziva Splitsko-tes

Nema komentara:

Objavi komentar