ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Izvješće: Groupon povećao je svoj Prihodi 13% u kolovozu, dobio 2% Marketshare

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/54RfLn-RqmQ/:
Screen Shot 2011-09-11 at 10.55.44 PM

U svjetlu izvješća da je tvrtka poništavanjem svojih investitor Roadshow i odgađaju svoj ​​IPO , svakodnevno se bavi agregator Yipit ima neke pozitivne informacije o Groupon je putanju u kolovozu, odnosno da je bannera mjesečno prihoda mudar.

Svakodnevno se bavi favorit porasla 13% u zadnjih mjesec dana ljeta, povećanje prihoda na 120,7 milijuna dolara od 106 milijuna dolara u srpnju.

Taj rast oborio simbolizira 10% povećanje u broju prodanih Groupons po posla i 5% povećanje u prosjeku Groupon cijena, kako se povećava naknadu za pad u broju bavi ran od strane Groupon.

Groupon getaways, Groupon je usponu turističke ponude proizvoda, ojačala tvrtka prodaje, računovodstvo za 9,6 milijuna dolara prihoda u kolovozu, u usporedbi s 5,7 milijuna dolara u srpnju. 3,9 milijuna dolara Groupon getaways razlika predstavlja 27% Groupon ukupni rast za mjesec dana.

Prema Yipit podataka, koja je izvedena iz praćenja preko 30K svakodnevno bave nudi u kolovozu, Groupon je dvoznamenkasti rast prihoda je u snažnom kontrastu s natjecatelj LivingSocial , čiji je prihod smanjen za drugi mjesec za redom.

LivingSocial prihoda u kolovozu bila je 45,1 milijuna dolara, što predstavlja pad od 3% 46,4 milijuna dolara u srpnju. Ovaj pad mogao bi se podijeliti na 6% smanjenje u broju prodanih bonova po posla i 1% smanjenje prosječne cijene po bon. LivingSocial je međutim povećati broj bavi se vodio za 4%.

Prihodi za svakodnevno bavi industriji kao cjelini porasla 9% u kolovozu, s procijenjenih 209 milijuna dolara u srpnju na 228 milijuna dolara.

Yipit izvješće smatra da Groupon ukupni udio na tržištu u posljednjih mjesec dana porastao na 53%, dok je LivingSocial Procjenjuje se tržišni udio smanjio na 20%, s Groupon dobivanjem 2% od svojih 51% udjela u srpnju, dok LivingSocial odbio isti iznos iz svojih 22% udjela tijekom istog mjeseca.


Možete pročitati cijeli izvještaj u nastavku.


Nema komentara:

Objavi komentar