nedjelja, 25. rujna 2011.

Startup Japan: Silicijskoj dolini Poduzetnik Posjeta Onlab, mladi japanski inkubator

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/kCbXrAy-LNY/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Napomena urednika: Ovaj je gost post Brenden Mulligan, poduzetnik i kreator Onesheet , koji je trenutno putuje po svijetu startupima sastanak sa suprugom i Ideo dizajner Elle Luna . Možete ga pratiti na Twitteru ovdje: @ bmull .

Prije dolaska u Japan, pitali smo svi znali smo za savjete kako da se povežu s pokretanja zajednice u Tokiju. Svaki prijedlog je ukazao na točno istom mjestu: Otvorite mreže Lab.

Otvorene mreže laboratorija ("Onlab") je japanska pokretanje inkubator na isti način kao i Y Combinator ili TechStars. Inkubator pruža startups s mentorstvo, uredski prostor, i male količine novca u zamjenu za komad kapital. Ovaj model je popularan u SAD-u, a vodeća japanska Internet tvrtka Digital garaže (investitori u Twitter, Put, i još mnogo toga) htio probati u Japanu. Onlab je trenutno u svojoj drugoj godini rada ima inkubira tri serije startupima. Iako je mladi program, već čine vidljiv utjecaj na japanskom pokretanja zajednice.

Mi je proveo naš prvi sat u razgovoru s Hironori (Hiro) Maeda , tip zadužen za nadgledanje inkubatora poslovanje. Hiro je odrastao u Japanu i pohađao međunarodne škole prije odlaska na studij računalne znanosti na Sveučilištu Bucknell. Nakon koledža, on je pokrenuo pokretanje vlastite, a nekoliko godina kasnije je zamoljen da se vrati u Japan kako bi se izgraditi i pokrenuti Onlab kao način za pomicanje Japanski poduzetničke zajednice naprijed.

No, razvoj te zajednice ima svoje kulturološke izazove. "Pokretanje pokretanje, gdje je puno neizvjesnosti i neprikladnost, ne stane kulturu gdje sklad i stabilnost su snažno istaknuo," Hiro rekao nam je. "Međutim, puno mlađi japanski su realizirati da narod dolazi u neizvjesnost. Stopa zaposlenosti College diplomanata dosegli najnižu točku u posljednjih deset godina, a japanski potres je napravio ljude u cijeli narod nesigurno o svojoj budućnosti. Nesigurnost i sve veći interes za uspjeh Silicijske doline doživljava je napravio više mlađih Japanski preuzeti veći rizik. "

To je dovelo do tona interesa u Onlab iz oba poduzetnika i šire javnosti. Taj interes ne dolazi bez svoje prepone, no. Iako je zajednica spremni da preuzmu rizike, Hiro kaže da je jednostavno nije posve spremna da se kao transparentni kao poduzetnici u drugim dijelovima svijeta.

"Poduzetnici u Japanu nisu shvatili prednosti transparentnosti i razmjene informacija. Ljudi su se bojali razmjene ideja i iskustava - misleći da je to njihova jedina komparativna prednost ", rekao je on.

U više zrele za pokretanje zajednice, kao Silicijskoj dolini, poduzetnici dijele svoje ratne priče na regularnoj osnovi. I oni ne skrivaju svoje neuspjehe, ali umjesto njih prihvatiti i pokušati pomoći drugima to izbjeći. Hiro zna, i poticanje istog tipa komunikacije sa svojim startupima: "Mi potičemo nije poduzetnike da se presele na njihov sljedeći ideja i nadam se da će vidjeti njihov neuspjeh kao iskustvo mogu iskoristiti za njihov sljedeći pothvat."

Hiro također zahtijeva njegova startupima da se zajedno barem jednom tjedno kako bi raspravljali o idejama koje su radili, zadatke koje su pronašli izazov, a točke su oni razvoja gdje oni uzimajući zaglavi. Iako to ne mora nužno doći prirodno, to je rad. Hiro kaže da te sesije su sve bolje i bolje i

Nema komentara:

Objavi komentar