nedjelja, 25. rujna 2011.

Prianja na Trenje: Neke misli o Facebook F8

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1WNDh8G4xdY/:
zuckerberg

Prošlo je više od 72 sata od Facebook prvi je debitirao niz revolucionarno nove značajke na F8, koja je cijelo vrijeme mi je potrebno predvidjeti tvrtke dugoročni izgledi, način na koji će reinvent web i cijene je to neizbježno IPO.

Dobro, možda ne. Ali dao mi neko vrijeme da isprobate mogućnosti van, za razliku od temeljeći svoje dojmove s Facebooka u dobro crafted glavni prezentacije. I dok mnogi od tih očito imaju puno potencijala, u praksi sam nalaz ih da budu mješovite (ili, u nekim slučajevima, stvarno iritantan) torbu.

Socijalni Overlubrication

Jedan od velikih najava na f8 je nešto što se zove trenja dijeljenje. Evo suština: Facebook će neka web-stranicama i aplikacije integriraju što je učinkovito dijeljenje firehose. Okrenite ga na, i sve što učiniti u app dobiva dijeli sa svojim Facebook prijateljima.

Kao što je Facebook CEO Mark Zuckerberg objasnio tijekom svog govora, ideja je da puno ljudi ne dijele onoliko često koliko bi mogli biti, jer je trenje bave klikom sve one 'Dijeli' dijaloga. Stoga pojam trenja dijeljenja: posjetite web-mjesto ili app, aktivirati dijeljenje jednom, i gotovi ste. Sve što vam je činiti da od cca dobiva automatski dijeli, i uvijek ga možete isključiti ako se odlučite želite zadržati vaše privatne aktivnosti. Prilično divan, zar ne?

Moj problem s ovim novim, trenja dijeljenja, je da zapravo ne dobili osloboditi od trenja na sve - to samo što se miče. Gdje prije nego što sam se izvršiti neki napor (iako minimalan iznos) izričito dijeliti dio sadržaja, s ovom novom napora dijeljenja ću se nositi s prigovaralo osjećaj u stražnjem dijelu moje glave pitate ako stvarno želite članak Upravo sam kliknuo na se dijeliti s prijateljima. Mislim da je riječ za to je stres, ili možda anksioznost. Koje se mogu kvalificirati kao oblika trenja u mojoj knjizi.

Stavite drugi način, sa starim škole dijeljenja, jedini pravi potencijal downside je da ću zaboraviti da dijele nešto što moji prijatelji mogu naći zanimljive. Big poklič. S ovom novom, podmazan dijeljenja, mentalni nestati mogao završiti sa svojim nezgrapne dijeljenje nešto s mojim prijateljima. Koji, ovisno o tome tko je Facebook 'prijatelja' su i svoju struku, moze stvar.

Odobren, postoje će se aplikacije i web stranice koje su ljudi spremni da slobodno dijeliti s bez oklijevanja - ne bi se pod velikim pritiskom da naći mnoge priče više u The Economist da bih se neugodno o dijeljenju (zašto da, ja Je li provesti poslijepodne čitajući o Argentinac trgovinskih ograničenja). No, postoji mnogo mjesta mainstreama koji rade vijesti o temama koje možda ne želite sindicirana na vaš šef ili članova obitelji. Stvari kao što su droga legalizaciju. Ili seks (ack!). Ili Jersey Shore. Što znači još jedan privatnosti reakciju može biti oko kutu.

Znam, znam - tisak (uključujući i mene) je plakala prekršaja nad Facebook privatnosti, raskrivanje značajke mnogo puta prije, a velika većina svojih korisnika pokazala vrijeme i vrijeme opet da oni jednostavno ne zanima. Ali ja atribut koji više njih ambivalentan nego ja na Facebook znajući što korisnici nalaze društveno prihvatljivo. Možda je vrijeme da ste prešli liniju, možda to nije - bilo koji način, mi smo idući u vidjeti puno vijesti o trenja dijeljenje i vjerojatno neki pisama iz Kongresa.

Ako ništa drugo, JA kladiti se upozorenja na "Prihvati" dijaloški za ovu značajku dobiti puno više istaknuti u sljedećih nekoliko mjeseci. Provjerite okvir ispod - da ne ide točno iz njihovih način da se istaknuti da je to Shari

Nema komentara:

Objavi komentar