nedjelja, 25. rujna 2011.

Newb-friendly Linux okus za LAMP Server?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/gQRLZbQj1Yg/Newb-Friendly-Linux-Flavor-For-LAMP-Server:
Prvi put prihvatio podnositelja bhcompy piše: "Moram postavljanje sustava služiti 2500 korisnika i sam bio obličje at LAMP za postavljanje. To nije komercijalni, više od osobne strane projekta za neke prijatelje. Sam bez iskustva konfiguriranju ili administriranje Linux poslužitelj koji je radio s MS i pokupiti rješenja temeljena na cijeli moj život, pa sam u potrazi za nečim što će biti relativno jednostavan za implementaciju, a ne posao za upravljanje i po mogućnosti ne u potpunosti CLI. ja ću biti služi forum (phpBB 3 odgovara moje potrebe i čini se odgovarajuće) i razne PHP prešao sadržaja s MySQL pozadina. zahtjevi su PHP 5.3.0 + i MySQL 5 +. prijedlozi? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar