ponedjeljak, 4. srpnja 2011.

Socijalne studije

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YOPO2SAuNtc/:

Mišljenja o Google-ov novi društveni inicijativu čini se da usporava. Ukupni konsenzus je da je Google je učinio neki dobar posao u izbjegavanju gdje su pale loptu u prethodnih napora. Također neki dobar posao u stvaranju način da se brzo kretati kroz niz ljudi pogleda. A prekrasan videa alat koji podsjeća na rane dane kad smo svi okupljeni oko campfires pucati povjetarac.

Rano niti su očekivano self-referentni, kao što su za svakog novog pokretanja usluge u ovom trenutku u ciklusu. Sa Twitter sam vrebao mjeseci do realnom vremenu komunikacija autobusom otvor za FriendFeed. Ipak u toj fazi sa četvorinast, koji se pridružuje drugim iOS aplikacije na guranje obavijesti autobus i ono što je učinkovito jedan servis za mene. Facebook je uglavnom e-mail obavijesti usluga

Praćenje Google rollout je iznenađujuće lako s Twitter. JA držati mišljenje postoje neke skrivene izvora informacija u potok krugovi komentar, ali za najveći dio vrijednosti ostaje na post ili udjela razini. Techmeme apsorbira udarac u subotu navečer za odmor vikend. Neki zaključci se temelje na ovom ranom podataka:

  1. Svratišta će biti uspješna, ali odmah po kloniranih Facebook + Skype ovaj tjedan. To će voziti cijenu blizu nule, uz oglašavanje i gamification pružanje podrške prihoda za potrošačke usluge.
  2. Google će morati zagristi metak i otvoren do iOS. Kriviti AppStore će raditi samo do usluga proširuje izvan prvi val, nakon toga HTML 5 verzija će se morati dosta za sve, ali guranje obavijesti. S iOS 5 utovar u dva mjeseca, nema vremena za igranje Android marketinga igre.
  3. Google ironično je sebe stavio u poziciju diva beta test za Microsoft da razmisli kao oni pokušati i finoća kolaps sustava Office. Mnogo se vidi i iz Google-tip-toeing oko Gmaila i njegov neuspjeh da se integriraju društveni, ali Microsoft neće slušati.
  4. Twitter zadržava kontrolu @ spomenuti oblak, koja nema paralelne implementacije u krug osim uporabe sintaksu. Kao što je Ray Wang pita, gdje je Venn dijagram alat?
  5. Gdje je razvijen poticaj za izgradnju na vrhu ove? Android, naravno, ali ako toliko API strategije još nije jasno zašto su oni brod to sada, umjesto da čeka?
  6. Da biste odgovorili na posljednje pitanje, jer je očito Google vidi neki natjecateljski razlog, ili drukčije rečeno, slabost u svom Putokaz. Nema odgovora na iTunes Match, Apple TV / airplay, Turntable, ipad, bez bljeskalice zamah, FaceTime u svratišta, itd. U međuvremenu cross-mobilni video chat prikazuje u AppStore.
  7. Zašto izrezati lavovski dio tablet tržištu kada je najveći pojedinačni razlog ljudi su opažanja bilo kakvih podbacivanja u društvenim? Ako Larry Page je sve više Krugovi et al onda tko je skrb ChromeOS dućan? Ako se 25% bonusa vezana uz društveni, kako drugih 75% razbiti?
  8. Možda 25% Android, 25% pretraživanje, 15% Apps, i 10% kroma. Vjerojatno održivog dok jahanje socijalne val, ali gdje je razoran energija teče? Ne zaboravite da Gmail je došao iz off-traženje bazen talenata i resursa. Uskoro ćemo moći izračunati oportunitetni trošak tog truda.
  9. Facebook i Twitter ne bi smetalo e ide dalje, ali Microsoft i Google će. Nije dobro da se ove ekipe.
  10. Ja nikad ne koriste Twitter liste. Nisam segmentirana Facebook u prijatelj popisa ili. No, još manje želim da microcast segmentirane krugovima. Uživam testiranje granice onoga što će ljudi tolerirati u jednom potok, kao što sigurno možete vidjeti na TechCrunch komentare ovdje. Nešto je vozio usvajanje na Twitter-u ne samo u unatoč 140 znakova i javne tok, ali zbog onoga što k

Nema komentara:

Objavi komentar