Mišljenja o Google-ov novi društveni inicijativu čini se da usporava. Ukupni konsenzus je da je Google je učinio neki dobar posao u izbjegavanju gdje su pale loptu u prethodnih napora. Također neki dobar posao u stvaranju način da se brzo kretati kroz niz ljudi pogleda. A prekrasan videa alat koji podsjeća na rane dane kad smo svi okupljeni oko campfires pucati povjetarac.
Rano niti su očekivano self-referentni, kao što su za svakog novog pokretanja usluge u ovom trenutku u ciklusu. Sa Twitter sam vrebao mjeseci do realnom vremenu komunikacija autobusom otvor za FriendFeed. Ipak u toj fazi sa četvorinast, koji se pridružuje drugim iOS aplikacije na guranje obavijesti autobus i ono što je učinkovito jedan servis za mene. Facebook je uglavnom e-mail obavijesti usluga
Praćenje Google rollout je iznenađujuće lako s Twitter. JA držati mišljenje postoje neke skrivene izvora informacija u potok krugovi komentar, ali za najveći dio vrijednosti ostaje na post ili udjela razini. Techmeme apsorbira udarac u subotu navečer za odmor vikend. Neki zaključci se temelje na ovom ranom podataka:
- Svratišta će biti uspješna, ali odmah po kloniranih Facebook + Skype ovaj tjedan. To će voziti cijenu blizu nule, uz oglašavanje i gamification pružanje podrške prihoda za potrošačke usluge.
- Google će morati zagristi metak i otvoren do iOS. Kriviti AppStore će raditi samo do usluga proširuje izvan prvi val, nakon toga HTML 5 verzija će se morati dosta za sve, ali guranje obavijesti. S iOS 5 utovar u dva mjeseca, nema vremena za igranje Android marketinga igre.
- Google ironično je sebe stavio u poziciju diva beta test za Microsoft da razmisli kao oni pokušati i finoća kolaps sustava Office. Mnogo se vidi i iz Google-tip-toeing oko Gmaila i njegov neuspjeh da se integriraju društveni, ali Microsoft neće slušati.
- Twitter zadržava kontrolu @ spomenuti oblak, koja nema paralelne implementacije u krug osim uporabe sintaksu. Kao što je Ray Wang pita, gdje je Venn dijagram alat?
- Gdje je razvijen poticaj za izgradnju na vrhu ove? Android, naravno, ali ako toliko API strategije još nije jasno zašto su oni brod to sada, umjesto da čeka?
- Da biste odgovorili na posljednje pitanje, jer je očito Google vidi neki natjecateljski razlog, ili drukčije rečeno, slabost u svom Putokaz. Nema odgovora na iTunes Match, Apple TV / airplay, Turntable, ipad, bez bljeskalice zamah, FaceTime u svratišta, itd. U međuvremenu cross-mobilni video chat prikazuje u AppStore.
- Zašto izrezati lavovski dio tablet tržištu kada je najveći pojedinačni razlog ljudi su opažanja bilo kakvih podbacivanja u društvenim? Ako Larry Page je sve više Krugovi et al onda tko je skrb ChromeOS dućan? Ako se 25% bonusa vezana uz društveni, kako drugih 75% razbiti?
- Možda 25% Android, 25% pretraživanje, 15% Apps, i 10% kroma. Vjerojatno održivog dok jahanje socijalne val, ali gdje je razoran energija teče? Ne zaboravite da Gmail je došao iz off-traženje bazen talenata i resursa. Uskoro ćemo moći izračunati oportunitetni trošak tog truda.
- Facebook i Twitter ne bi smetalo e ide dalje, ali Microsoft i Google će. Nije dobro da se ove ekipe.
- Ja nikad ne koriste Twitter liste. Nisam segmentirana Facebook u prijatelj popisa ili. No, još manje želim da microcast segmentirane krugovima. Uživam testiranje granice onoga što će ljudi tolerirati u jednom potok, kao što sigurno možete vidjeti na TechCrunch komentare ovdje. Nešto je vozio usvajanje na Twitter-u ne samo u unatoč 140 znakova i javne tok, ali zbog onoga što k
Nema komentara:
Objavi komentar