ponedjeljak, 4. srpnja 2011.

Hoće li naše unuke se pitate što je ispitati kritički je Facebook Jednog?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/eXd4rE2QtIs/:

Unatoč Facebook odnosu zaostajanje u prihvaćanju i glazbene industrije, glazbenih spotova i Facebook, čini se kao stvar. najnoviji i većina mainstreama primjera je ljepljiv slatko "Unfriend Vi" po Greyson Chance, Bieber-poput koji je prikladno otkrio na YouTube.

Najviše neskladna stvar o pjesmi? Moguća je normalizirana i emocionalne korištenje skovao pojam "Unfriend" kao glagol.

Ozbiljno kroz tinejdžerski angst je sada drugačije, kad sam bio trinaest bih ostati kod kuće, ljepljene moj roza i ljubičasta plastična telefon (imao sam prestižni drugu liniju u svojoj sobi) čekali dječaka nazvati. U dobi od iPhone, djeca mogu samo ažurirati svoje gdje na Twitter ili Facebook, praćenje odnosa kroz koji je bila praćena i Unfollowed, Friended i da bez prijatelja. I ne bi me čak počeo o mogu crva koji je Facebook status veze.

Ali, baš kao što je iPhone je zamijenio drugi fiksne (koji su veliki posao put natrag, kada), bit će nešto na kraju zamijeniti Mr.Zuckerberg je opusa ići na kanal za teen osjećaje? Popdust stavlja najbolje , "JT već donosi myspace natrag, tako izdisaj-će naši unuci konačno nam se pitate što je ispitati kritički nešto što se zove Facebook je bio jedan dan? To nije svijet želimo razmišljati o tome. "

A ja čuo, kao što su, buke groma ...


Nema komentara:

Objavi komentar