subota, 30. srpnja 2011.

Kako je ovo vrag moja krivnja?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Vi nesumnjivo ste čuli Airbnb fijasko - se nazivaju # ransackgate nekih - to je bio eksplodira u posljednjih nekoliko dana. Ako niste upoznati s pričom, prvo ga pokriveno ovdje , a tu je neke nevjerojatan izvor materijala iz žene koja je bila prepuna dom i opljačkan ovdje i ovdje .

Danas Y Combinator osnivač (i Airbnb investitora) Paul Graham je napisao ovo :

Upravo sam saznao više o ovoj situaciji, a to ispada Airbnb je prinos na to popraviti, od samog početka. Od početka su ponudili platiti da biste dobili njoj novo mjesto i nove stvari, i učiniti što god drugo htjela.

Priča Arrington pisao jučer o Airbnb ne nudi za pomoć je sranje. Pitao glasnogovornik tvrtke što Airbnb je događaj da joj pomogne. Glasnogovornik, koji bi bio rekao svojim odvjetnicima da on nije mogao ići u detalje o tome, jer je presedan, rekao: "Ja ne mogu komentirati o tome." Tako Arrington, u tipičnom Arrington način rekao: "Pa, ako vam me ću napisati da niste spremni učiniti ništa za nju. "I on i učinio. Stvarno nije cool.
Ja sam govorio da Airbnb dečki i oni već rade sve kako bi se radi kako bi ova žena.

Čak i ako ne vjeruju da su dobri dečki (koji su, među najljepša od svih ljudi koje smo financira), da li vi stvarno mislite da su tako glupi da ne shvaćaju da ne vrijedi loše PR za uštedjeti novac i trud u ovoj situaciji?

Nekoliko misli:

1. Što je, dovraga?

2. Airbnb je Christopher Lukežić mi je rekao u srijedu da je tvrtka nije odgovorna za EJ u gubitke, da su oni samo servis za utakmicu ljudi i da su pomažu policija pronašla ljude koji su to. To je na snimanje, i to je bio poziv mi e-poštom o prvom mjestu. Nisam ga uzeti za iznenađenje. I ja sam pročitao ovo natrag k njemu prije nego što sam objavio.

3. Paul Graham kaže umjesto "glasnogovornik, koji bi bio rekao svojim odvjetnicima da on nije mogao ići u detalje o tome, jer je presedan, rekao:" Ja ne mogu komentirati o tome. "Tako Arrington, u tipičnom Arrington način, rekao je" Pa, ako li mi reći ću napisati da niste spremni učiniti ništa za nju. "I on i učinio. Stvarno nije cool.

To je laž. Ono što je on rekao je ono što sam napisao ni u kojem. 2 gore, a što je u izvornom mjestu.

4. Nakon objave tog posta, Airbnb Brian Chesky me zvali, a ja obnovljeno to mjesto sa svojim komentarima, spomenuti da je bilo nekih miscommunication. Ja retweeted da je važno ažuriranje, te dodao bold zaglavlja na vrhu post spomenuti ažurirati.

5. Zatim sam dodao još jedan update, e-poštu od Lukežić. I još ažuriranje upućuju gost post Chesky o tom pitanju. To je apsurdno misliti da sam se izjave da Lukežić su mi u našem prvom razgovoru. To uopće nije bio stvarno relevantna za priču.

6. Chesky puta mi je zahvalio na ažuriranja putem e-pošte i telefona. Ako Lukežić želi javno me zvati lažac, on bi trebao to učiniti izravno.

7. Vidio sam to točno ponašanje prije nego što s Scamville stvari prije nekoliko godina.

Pravi problem nije neki mixup u zajednici

Nema komentara:

Objavi komentar