ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Dakle, ja sam natrag na Twitter. Ovisnost je pakao od Thing

Zanimljive vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Natrag u kolovozu prošle godine, uz malu količinu medijske fanfare, ja prestati Twitter i svaka druga društvena mreža.

U to vrijeme, bio sam usred izrade konačne izmjene na nadogradnju , kao i pisanje tri stupca tjedan. Za nekoga tko čini život pisati o sebi, što sam objasnio, Twitter je ogroman zabava od nesamostalnog rada. Također je, kao što sam otkrio , a istraživanje knjiga, kobno za dobro vođenje evidencije: stvaranje niz isključenja, kontekstno neovisni obnove, nego vrsta skladu priče možete naći na blogu.

Za one koji sugerirao sam jednostavno cut natrag na moj Twitter korištenja, umjesto odvikavanje hladna puretina, ja sam ukazao na moje borbe s pijenjem. Malo-patetičan istina je, ja sam proklet uz ovisnost osobnosti, sve-ili-ništa-razmišljanje da je, da parafraziram Homer Simpson, uzrok i rješenje svih mojih problema.

I tako sam prestati Twitter.

Brzo naprijed osam mjeseci i, s mojom knjigom spremna za puštanje ....

(Kurva-utikač: UK / meki Euro je dostupan iz Amazon sada , euro izdanje zapaliti će uslijediti ovaj tjedan - Američki čitatelji mogu naručiti meki sa free shipping globalno ovdje )

... I mjesec-dugo putovanje u Las Vegas u pučina, bio sam pozvan da napisati dnevnika za Huffington Post. I, kao i svi HuffPost autora, bio sam očekuje da će osigurati radni Twitter račun kako bi čitatelji mogli poslati mi svoje komentare, ili zlostavljanja, ili što god to je da HuffPost čitatelji koristiti Twitter za slanje.

Znao sam što će se dogoditi, naravno. Redoslijed me za promociju Twitter za mjesec dana je poput naručivanja me vratiti na piće za sat vremena. Naravno drugu, mjesec dana kasnije, moj Vegas putovanje je više, ali moj Twitter ovisnost se vratio s osvetu: gotovo 1000 tweets u posljednjih mjesec dana.

Kao što je bio slučaj u mojoj piće dana, ja sam okružena enablers. Moj publicist, Jess, je lud od sreće o dodatnim promotivnim kanal moj povratak na Twitter daje (par dobro tempirana tweets odskočiti knjige u top 50 putopisa knjiga na Amazon UK , što god to značilo). U međuvremenu, moji prijatelji dočekali moj povratak na kučka o vlakovima , Criss Angel i bilo što drugo polu-formirane misli flits kroz moj mozak, i siguran sam da čak i moji neprijatelji su ohrabren od dodatnih nekoliko desetaka stvari dan mrziti o meni.

Brzina kojom moj Twitter ovisnost vratio je napravio više izvanredan činjenica da je - kao što sam napisao prije - Ja stvarno ne propustiti. Opet, postoje paralele sa moje druge velike ovisnosti: ljudi često me pitaju jesam li još uvijek žude za alkoholom, no istina je da većinu vremena ja ne. Kad sam pio, nisam mogao zamisliti uzimajući kroz stresnog dana - ili stres-free dana, ili bilo koje druge vrste dan - bez mogućnost piva. U roku od tjedan ili dva nakon prestanka pušenja, ipak, nisam mogao shvatiti što sve komiješanje je oko. Ja wa

Nema komentara:

Objavi komentar