ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Apple brand u vrijednosti od 153 milijarda dolara, scoots ispred Google za prvo mjesto

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/05/09/apple-brand-valued-at-153-billion-scoots-ahead-of-google-for-f/:
Ono što je svijetu najvrednije potrošača suočava brand? Ako bih zamolio dečki iza BrandZ istraživanja u bilo kojem trenutku tijekom posljednje četiri godine, oni bih vam rekao " Google ", ali u 2011 njihov odgovor je promijenjen. Apple je sada najtoplijeg imovine u smislu potrošača dobre volje, zarada procjenjuje vrednovanja 153,3 milijarde dolara i vodeći paket koji uključuje voli Coca-Cola, BMW, HSBC, i Disney. Tech sektor je imao vrlo jaku godinu u cjelini, sa Facebook's brand poboljšanja u vrijednosti od nevjerojatnih 246 posto (do $ 19.1b) i Amazon postaje svjetski najvrijednijih prodavača (u $ 37.6b) unatoč tome što nema stvarne trgovinama. Nažalost, bilo je nekih Downers previše, što je Nintendo izgubio 37 posto svoje vrijednosti branda u posljednjih godinu dana, Nokia pala za 28 posto, a BlackBerry marque smatralo 20 posto manje strašan nego prije. Punch izvor link kako biste saznali više.

[Hvala, Bruce]

Apple brand u vrijednosti od 153 milijarda dolara, scoots ispred Google za prvo mjesto prvobitno pojavio na Engadget na ponedjeljak, 9. svibanj 2011 03:02:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Bloomberg | izvor BrandZ Top 100 najkorisnijeg globalni brand [PDF] s | Pošalji ovu | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar