ponedjeljak, 10. siječnja 2011.

UK Ciljevi i Twitter Blog ovjere

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uZ-6Bg4lzto/story01.htm:
krou piše: "Velika Britanija je Ured Fair Trading (često) je lamanje dolje na" Twitter korisnici i blogeri koriste njihove online prisutnost da podrži proizvodima i tvrtkama bez jasno navodeći njihov odnos s markom. " Oni su opisani kao potvrda, uključujući komentare o uslugama i proizvodima na blogovima i microblogs kao što su Twitter, 'kao' pritajeni 'ispod fer pravila trgovanja. Dok američke Savezne trgovinske komisije već zahtijeva takva potvrda biti označen s "oglasa" ili "Spon 'Velika Britanija ne imati bilo koji takav zahtjev. U svezi s tim, često je pokrenula istragu izabranim medija, jer je često "inzistirajući na tome da to mora jasno stanje kad promotivni komentari su platili."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar