srijeda, 1. prosinca 2010.

Za utrke na otisaka prstiju mobitelima, računalima

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WBsK8zxdRCg/story01.htm:
theodp piše: "Oglašivači koji više ne žele samo kupiti oglase, prenosi WSJ. žele kupiti pristup određenim ljudima. Reagirajući na to, utrka je na razvijanje digitalne tehnologije za identifikaciju otisaka prstiju kako ćemo koristiti naše računala, mobilne uređaje i TV set- top kutije. Start-up BlueCava, spinoff protiv piratstva tvrtka, gradi 'kreditnog biroa za uređaje "u kojem svaki računalo ili mobitel će imati' ugled 'temelji se na korisnika je online ponašanje, shopping navike i demografiju. Po kraja iduće godine, BlueCava kaže da očekuje da će imati katalogizirana milijarda u svijetu procjenjuje se 10 milijarde uređaja, a planira prodati ove informacije kako bi oglašivači spremni platiti vrh dolar za detaljnije podatke o ljudima interese i aktivnosti. It's 'sljedeću generaciju online oglašavanje ", kazao je Plava Cava David Norris Kao kontroverza raste preko nametljiv online praćenje, regulatori su u potrazi za to obuzdati -. FTC očekuje se puštanje privatnosti izvješće srijeda poziv za" ne-ne-track 'alat za web preglednike . "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar