srijeda, 1. prosinca 2010.

Nielsen: Android čini ogromne dobitke u SAD-u smartphone marketshare, RIM ne preuzima backseat, Apple vodi u poželjnost

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/01/nielsen-android-makes-huge-gains-in-us-smartphone-marketshare/:
Nielsen 'samo je objavio izvješće nalaz da 29,7 posto mobilnih korisnika u SAD-u sada vlastiti smartphone. Od toga 29,7 posto (što možete vidjeti u pie chart gore), 27,9 posto od njih su iPhone, 27,4 posto su BlackBerry korisnici, a 22,7 posto imaju Android uređaj. Windows Mobile, Symbian, Linux i Palm su lijevo da podijelite preostali komad - oko 22 posto - na tržištu. To je masivni pomak od početka godine, kada je iPhone hvalio 28 posto tržišta, BlackBerry je 35 posto, i Windows Mobile oko 19 posto. Najveći dobitnik u ovoj priči je Android, koji je otišao od 9 posto smartphone-posjedovanje tržištu na početku godine , na 22,7 posto na tržištu danas. Priča izgleda malo drugačije, međutim, kad su ljudi pitali o tome kakvu smartphone bi željeli posjedovati sljedeće. U tom slučaju, Apple i Google su veliki pobjednici, s 30 posto 'vjerojatno' smartphone upgraders 'izvješćivanja su željeli iPhone, dok je 28 posto, rekao je da žele Android uređaj, a samo 13 posto koji su izjavili da ste zainteresirani u uređaj BlackBerry.

Slika izgleda puno isti s aktualnim vlasnicima smartphone, kao dobro. Što se tiče spola ide, postoci su vrlo slični, kada je pitao što je smartphone željeni sljedeći, osim što više ljudi koji žele izvješće Android uređaj, dok je više žena - oko 12 posto više - kažu oni jednostavno ne znaju što žele sljedeći. Hit do izvora link za karte na sve to znanje.

Nastaviti čitanje Nielsen: Android čini ogromne dobitke u SAD-u smartphone marketshare, RIM ne preuzima backseat, Apple vodi u poželjnost

Nielsen: Android čini ogromne dobitke u SAD-u smartphone marketshare, RIM ne preuzima backseat, Apple vodi u poželjnost prvobitno pojavio na Engadget o srijeda, 1. prosinac 2010 11:02:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Nielsen blog | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar