utorak, 7. prosinca 2010.

Programiranje bi se izbjegle pogreške

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b-tpzF9y-iE/story01.htm:
snydeq piše "InfoWorld Peter Wayner ocrtava neke od najčešćih programiranje greške i kako ih izbjeći". Određeni programiranje prakse poslati većinu programere posegnete za svoju kosu nakon otvaranja datoteke koja izlaže previše "karakter". Provedite neko vrijeme u baru blizu bilo tech tvrtki, a vi ćete čuti urla: Zašto programer koristiti zastarjelih struktura Gdje je mehanizam za obranu od napada iz web nije bilo razmišljanja o tome što će učiniti s noob? program? " Wayner piše Iz njega igrati brzo i labav, da delegiranju previše okvira, oslanjajući se previše oslanja na magiju kutije, da overdetermining korisničko iskustvo -. Svakom programiranje zamka je u pratnji svojih protivnika par, pozajmljivanje još jedan dokaz da je 'programiranje svibanj, u stvari se transformirati u umjetnost, ona koja zahtijeva kvalificirane strane i kreativni um kako bi se postigla sretan medij između krajnosti problematično. '"Što da li vi najčešće pogreške često moraju nositi s?

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar