utorak, 7. prosinca 2010.

Nova stvarnost od igre

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/DbrqYjDS1CE/story01.htm:
Hugh Pickens piše "Video igre koristi da se o borbi protiv stranaca i spašavanje princeze, piše Rohin Dharmakumar u Forbes, ali najpopularnijih igara danas imate obrade vašeg farme, iznajmljivanje čeka osoblje i osmišljavanje menija za Vaš restoran ili uzimanje vaše kućne ljubimce se za šetnje a da pritom zadrže srdačan odnosa sa susjedima. "stvarnost, čini se, novi je bjekstvo od stvarnosti". Video igre od pre-socijalne mreže doba su uglavnom igrali dječaka ili mladića, ali 'sada jezgre publika društvena mreža igre su djevojčice i mlade žene ", kaže Alok Kejriwal, osnivač i predsjednik Uprave games2win, online gaming poduzeća. tipping point u SAD-u došao u 2008 kada su žene brojčano muškaraca na internetu. kombinaciji s milijunima roditelji i djedovi koji ste novi u internet, tradicionalni lice igrač mijenja se od 25-year-old muški na bend se proteže 16 do 40 godina se sastoji od muškaraca i žena u gotovo jednakom broju, kaže Sebastien de Halleux, jedan od suosnivača Playfish, koji predviđa da će netko će stvoriti društvena igra vrlo kratko da vuče na milijardu dolara godine. Igranje za ovaj novi skup igrača manje o prekrasan grafika, pulsirajući zvuk ili rub-of-the-sjedalo akcije, a više o jačanju postojećih odnosa stvarnog svijeta kroz česte casual gaming ". Razmišljajte o ovim igrama kao sandbox gdje su svi ima iste alate, ali svatko postiže različite rezultate ", kaže de Halleux."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar