četvrtak, 16. prosinca 2010.

Kalkulator Umrežavanje s CALCnet i vrata CS

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/eRFF_LHzeHA/story01.htm:
KermMartian piše: "U nastojanju da svoj vjerni kalkulator grafičkim više poput računala, ljuska se zove Vrata CS je razvijena, s integriranim umrežavanje stog, CALCnet2.2. Protokol je pokazao u demo devet kalkulator pong-tip, i mnoge upravljanje datotekama, GUI, i druge značajke Vrata CS može se vidjeti na ovdje. Svi pridruženi softver je dostupan za download. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




1 komentar:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši