srijeda, 15. prosinca 2010.

Internet Usage hvata korak s televizije u SAD-u

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Vy2joMbjMEs/story01.htm:
Hugh Pickens piše "Jošua Brustein piše da je, prema istraživanju Forrester Research količinu vremena ljudi provode na internetu porastao je 121 posto tijekom posljednjih pet godina s Amerikancima sada trošiti koliko vremena korištenja Interneta kao što su gledanje televizije. I dok su osobe mlađe od 30 godina proveo više vremena s interneta nego televiziji već nekoliko godina, Forrester je anketa pokazuje da je ovo prva godina da su ljudi u starijim dobnim skupinama radi tako dobro. Forrester je anketa također pokazuje značajan porast u broj ljudi koji koriste Internet za gledanje streaming video s 33 posto odraslih ispitanika ove godine rekavši da koriste internet da gledaju video, gore od 18 posto u 2007. Međutim uspon interneta nije nužno dovodi do pada potrošnje u televizijskim jer je Internet, a posebno mobilni Internet, jednostavno stvara više prilika za ljude da konzumiraju medije, kaže analitičar Jacqueline Anderson s mlađim gledateljima sve više udoban sa Internet kao mjesto za gledati njihove televizije. "za mlađu populaciju, TV je još uvijek važna, ali gdje su oni uzimajući da se sadržaj mijenja ", kaže Anderson." za generacije koje dolaze, to je gdje ćemo vidjeti rez. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar