srijeda, 15. prosinca 2010.

Amazon uzimajući dolje Erotika, izvadite iz potiče

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IgXHo5ee0NI/story01.htm:
ctmurray piše "nezavisnih pisaca koji objavljuju na Amazonu kažu da erotika knjige sadrže incest se uzeti dolje bez objašnjenja Amazon i uklonio iz potiče kupaca knjiga Autor Selena Kitt piše:." Želim da bude jasno da dok predmet incest ne mogu se žaliti na neke, nema maloljetan kontaktirajte na bilo koji od moj posao, a ja bi da je bilo eksplicitno jasna u svim mojim pričama ili sam to stanje up front u knjige disclaimer. ja ne oprostiti ili podrška stvarni incest, baš kao netko tko piše misterije o serijskim ubojicama neće oprostiti ubojstvo. Ono što sam pisati je fikcija. " Zapaliti vlastiti TV oglas sadrži knjigu s priča o seksu između 19-year-old i njegova maćeha, definiran u nekim državama kao incest ("Sleepwalking" od Amy Bloom). "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar