nedjelja, 9. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Napravite Custom oporavak particije s FOSS?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uOSgo__ns6k/Ask-Slashdot-Create-Custom-Recovery-Partitions-With-FOSS:
Prvi put prihvatio podnositelja KowboyKrash piše: "U redu, malo pozadini: Ja koristiti Acronis za stvaranje prilagođenih oporavak particije za moje osobna računala koji uključuju sve moje softver i upravljačke programe sam raditi za računalom raste servis koji ima ventured u eBay prodaju obnovljena. računala. primamo strojeva obrisati hard diskove. Budući da smo dobili višekratnici svakog modela, mi učitati sve na jednom onda bi slike s Clonezilla. Bilo bi lijepo postaviti oporavak particije, kao dobro. Acronis je dolazi u obzir, jer da bi trošak za licencu za svaki stroj. Učinite nešto Slashdotters znati od bilo koji FOSS mogućnosti? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar