U dijelu II Chris Dixon je interivew s Birchbox osnivačima Hayley Barna i Katie Beauchamp, Dixon pita Birchbox uklapa u ono što bi se moglo smatrati trend pretplate trgovine.
Beauchamp vjeruje da rade, a Barna ističe da "postoji mnogo različitih okusa" pretplate. Se usporedimo s Diapers.com, Barna kaže Diapers.com rješava "pogodnost" i "nadopunjavanje", dok Birchbox nudi način za ljude "kako bi pronašli ono što nisu znali što su htjeli." tri raspravljati o drugim tvrtkama zauzimaju sličan prostor kao kao ShoeDazzle i BeachMint .
Prepoznavanje svoje tvrtke djela poslovni model, a mogao proširiti na prodaju predmeta izvan ljepote pomagala, Beauchamp govori Dixon su odabrali ime Birchbox kako bi se ponuditi fleksibilnost za svoje korisnike. Na primjer, Barna kaže: "već smo testirali nije kozmetički proizvodi 'kao što su" čaj ili čokolada ili stacionarni. "
Nastavak razgovora u video ispod, Dixon pita o izazovima brzo raste. Beauchamp, kaže jedan od izazova bio je, "mi čekali malo predugo za najam i to je baš kao što je ovaj začarani krug od vas nemaju vremena za najam, jer su stvarno zauzeće radi sve, ali, naravno, ako ste zaposlili ti bi više vremena. "
Rasprava zatim skreće na razgovor upisa postane novi dnevni bavi poslovni model, i pitanja koja go to (potopljena s konkurencijom na primjer). Beauchamp odgovara ovo na umu, ali se osjeća dijelom Birchbox je različita "glas" i "osobnost", ponuda defensibility.
Pobrinite se da i videa za dodatne uvide, zajedno s I. dio ovog razgovora . Prošli epizoda Osnivač Priče s gostima su Ben Lerer, Kevin Ryan i Lauren Leto ovdje .
Nema komentara:
Objavi komentar