nedjelja, 9. listopada 2011.

(Osnivač priče) Birchbox: pomaže ljudima "Traži što nisu znali što su htjeli"

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AJG2nhX6Urk/:
BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

U dijelu II Chris Dixon je interivew s Birchbox osnivačima Hayley Barna i Katie Beauchamp, Dixon pita Birchbox uklapa u ono što bi se moglo smatrati trend pretplate trgovine.

Beauchamp vjeruje im je činiti. Barna u međuvremenu ističe "Postoji mnogo različitih okusa" pretplate. U usporedbi s Diapers.com, Barna kaže pelene rješava "pogodnost" i "nadopunjavanje", dok Birchbox nudi način za ljude "kako bi pronašli ono što nisu znali što su htjeli." tri razgovarati dodatna tvrtke koje zauzimaju prostor, kao što su ShoeDazzle i BeachMint .

Prepoznavanje svoje tvrtke djela poslovni model, a mogao proširiti na prodaju više od ljepote pomagala, Beauchamp govori Dixon su odabrali ime Birchbox kako bi se ponuditi fleksibilnost za svoje korisnike. Na primjer, Barna kaže: "već smo testirali nisu kozmetički proizvodi" kao "čaj ili čokolada ili stacionarni."

Nastavak razgovora u nastavku, Dixon pita o izazovima brzo raste. Beauchamp, kaže jedan od izazova bila je: "Čekali smo malo predugo za najam i to je baš kao što je ovaj začarani krug od vas nemaju vremena za najam, jer su stvarno zauzeće radi sve, ali, naravno, ako ste zaposlili ti bi više vremena. "

Rasprava zatim skreće na razgovor upisa postane novi dnevni bavi poslovni model, i pitanja koja go to (potopljena s konkurencijom na primjer). Beauchamp kaže da je na njihove misli, ali se osjeća Birchbox je različita "glas" i "osobnost", ponuda defensibility.

Pobrinite se da i videa za dodatne uvide, zajedno s I. dio ovog razgovora . Prošli epizoda Osnivač Priče s gostima su Ben Lerer, Kevin Ryan i Lauren Leto ovdje .

Nema komentara:

Objavi komentar