nedjelja, 4. rujna 2011.

TV u oblaku

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:
TV cloud

TV kreće na oblak. To je neizbježno, kao i ostale vrste medija iz knjiga glazbu sve se dostavljaju putem Interneta. Netflix, YouTube, pa čak i Apple TV se što miješati kad je riječ o distribuciji tradicionalnih TV-emisija i filmova na Internet-povezan ekrana. YouTube zadržava grabbing više naše pažnje, računovodstvo za 7 posto ukupnog vremena provedenog na Internetu u SAD-u, prema comScore.

Pa ipak, TV (i filmski) industrija dokazuje više otporni na promjene nego bilo koji drugi oblik medija. Promjena će doći, ali to se neće dogoditi tako brzo kao što je s glazbom, vijesti, ili knjige.

TV industrija je kopanje u. Starz se hoda udaljen od njenog sadržaja bave Netflix. Hulu izgleda kao da se gaze vodu dok se pokušava sebe prodati . Čak Apple je vlasništvo tvrdo vrijeme mijenja model. Nedavno je koraknuo nazad iz nastoji ponuditi najam TV emisiji (potez smo vidjeli dolazi prije mjesec dana), jer TV mreže ikada sudjelovali samo pola srca.

Ali ne bilo tko zaista sumnjam da na kraju Internet će zgoditak razbiti krute programski vodič koji kabel i satelit tvrtke gurati prema dolje naših grla? Većina od nas samo gledati nekoliko desetaka kanale redovito, ali mi platiti za 500. Ako bismo mogli pretplatiti na po kanalu ili po osnovi pokazuju, mnogi bi. To je jednostavno tako očito da je bolje iskustvo počinje dopuštajući ljudima gledaju ono što žele, kada žele, na bilo kojem uređaju žele-da li je to njihov TV, laptop, ipad, ili mobilni telefon. Ali to nije dovoljno. TV u oblaku je ne samo o pomicanja distribucije. Riječ je o čineći ga lakše pronaći i podijeliti nove emisije, a promijenite način na koji ih konzumiraju. Radi se o izradi TV pametniji (? Nije zapravo sam samo reći da je) U nedavnom post na ovu temu, Asymco je Horace Dediu nedavno je napisao :

Za razliku od Smartphone koji je mogao samo su se pojavile utjecati Internet, TV nema "pametnih sadržaj" utjecati. "Dotjeranost" mora biti ne u okvir, ali u programiranju.

Naravno, ne mislim da je nedostatak dobrih programa. Što mislim je da nema inovacija u ono što je program, posao je angažirao za napraviti. Način i raspodjela uklapa u život osobe. TV programi nisu mijenjale već pola stoljeća. Oni imaju isti žanrova, istom trajanju, isti poslovni model, iste serije, oblik i raspored i isti lanaca vrijednosti kao kad je "I Love Lucy" premijerno u 1951. Oni pretpostavljaju ljudi gledaju TV u isto vrijeme svaki dan (dok radite ništa drugo.) Oni također pretpostavljaju ljudi jednako su pod utjecajem reklama i brand da publika uglavnom homogena.

TiVo pokušao napraviti TV pametniji, ali također se je prevaren od strane kabelske i satelitske tvrtke, koji je kooptiran svoje DVR tehnologija i zaglavi u svom set-top kutije. Iako je TiVo sada je prisiljavajući ih platiti patenta licenciranje pristojbe, TiVo sama u opadanju kao potrošač branda. Sve što morate učiniti je pogledati na tablicu Ed Bott na ZDNet staviti zajedno u odnosu pretraživanja za pojam "Netflix" umjesto "TiVo" i "Media Center".

Bott zaključuje:

Ne može tražiti jasan

Nema komentara:

Objavi komentar