nedjelja, 4. rujna 2011.

Politička znanost: zašto odbija stručnost postao kampanju strategije (i zašto to me plaši)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/aVwquQH6Jc0/why-we-care-what-politicians-think-about-science.ars:

Na tom dugom Praznik rada vikenda u SAD-u, mi smo donosimo vam niz mišljenje komada iz raznih Ars pisaca i mi smo ljubav ste pridružiti razgovoru u komentarima.

"Da bude jasno. Ja vjerujem u evoluciju i povjerenje znanstvenika o globalnom zatopljenju. Call me ludo." Uz to cvrkut , Jon Huntsman se razlikuje od svakog drugog kandidata u Republikanskoj primarnog polja. Unatoč fraziranja, Huntsman, koji jedva je upis u većini anketa, jasno je u nadi da će javnost vjerovati većini drugih kandidata koji će biti malo pun krivina za razliku od.

Složivši se sa znanstvenom zajednicom je postao ključni problem u posljednjih predsjedničkih kampanja. Evolution je došao gore na raspravi tijekom prethodnog republikanske primarni sezone, i Rick Perry, trenutni prednji trkač, je stavljen na licu mjesta o tome na nedavnoj kampanji događaja (on flubbed njegov odgovor na nekoliko razina). I, kao što je Huntsman Tweet sugerira, realnost klimatskih promjena je bila vruća tema.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar