nedjelja, 4. rujna 2011.

Izgubljeni u Danskoj: Hakeri, Roboti, ćaknut uredske prostore i morski psi

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/o74EVPBEqqc/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Proveo sam veći dio prošlog tjedna druži s nekim kolegama tech blogerima u Danskoj - u Aarhusu i Billund , točnije - i druženje s ljudima koji su organizirali i putovao da prisustvuju, govore ili pokazuju na sljedećem Arhuške 'Lijepa greške ' konferencije i izložbe.

Konferencija u sebi bio uistinu fascinantan, ali ne baš TechCrunch postavljati materijal čak i ako ljudi koji rade na AT & T, Google i Katalabs su na popisu govornika . Teme u rasponu od biotehnologije, "zeleni" productification, održivost i reinvention arhitekture u socijalnim medijima marketing, kontekstno svjesni računarstva i budućnost oglašavanja.

Strašno zanimljivih stvari, ali ne sasvim vrstu događaja sam odrastao koristi se za sudjelovanje. Ne startups bacanje, bez razgovora ili keynotes daje top-razini rukovoditelji iz tech tvrtki, ne lansiranja proizvoda. Strašan, drugim riječima. Oni su čak i opremljenog radnog vjetroturbine pored pozornice, i zakuhati svoje arktičke biljke s okusom piva za događaj (susret Ale 404 ).

Kad sam bila pokupila iz zračne luke od strane nekoga tko radi u laboratoriju inovacija , organizacija koja stavlja na show, ja sam ga pitao što najuzbudljivijih tech tvrtke ili pokretanje u Danskoj je u njegovu mišljenju. Morao je misliti teško i na kraju nije mogao dati mi odgovor osim Navision (što je zapravo američka tvrtka, budući da je preuzela od strane Microsofta) i Bang & Olufsen.

Amazing, stvarno. Također: doći na posao, Startupbootcamp Kopenhagenu!

Kao self-priznao monstrum, u pratnji izložba je bila prava poslastica, iako: hakeri na slobodi, mnoštvo divan robota, lego kockica, prošireni stvarnost poboljšane Sega prestići arkada automobil sposoban za vožnju ( mora-vidjeti videa upravo ovdje ), drevnu tehnologiju artefakte - radovi.

Engadget je glavni urednik, Darren Murph, objavio dva videa od nekih stvarno cool robote ako ste u to. Sa sjedištem u Londonu dizajn umjetnik Vahakn Matossian također ima veliku fotografiju skup izložbe se na Facebook. Ovo su neke od fotografija sam pucao:

Nema komentara:

Objavi komentar