nedjelja, 4. rujna 2011.

Izgubljeni u Legoland: Gazillion cigle i Mini Star Wars Geekfest

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Što se događa kada monstrum vjetrovi u Legoland? On je mnogo nefiltriran zabave, to je ono što.

"WTF? Trebao sam zadržao ovaj za moj osobni blog. To je dobio ništa za napraviti sa tehnologijom, a ovaj blog se zove TechCrunch za plakanje naglas. Izvješće i slike o posjetu tematski park ima apsolutno nema mjesta ovdje na ovom blogu. Ja izgubiti par minuta svog života, i vaše vrijeme je vrijedna. Možete, a možda bi trebali, otkazati pretplatu, a ne posjetiti TechCrunch, nikada. "

Ok, sada da smo dobili da se s puta, na zabavne stvari!

Bio sam u Danskoj ovaj tjedan Sljedeći Arhuške 'Lijepa Greške konferenciji i izložbi. Imala sam veliku vrijeme, kao što mogu reći iz moje izvješće o putovanju. Ja sam nešto strašno, ipak.

Na treći dan događaja, bilo je zasebna konferenciju za nastavnike o sljedećem valu tehnologije za djecu, u Billund u centru - pogodili ste - (male) Billund . Kao što sam nije zapravo govorio na događaj, uspio sam doušnik iz sala za konferencije, i hodio milja niz ulicu, prolazi izvorni Lego tvornica, koja je povoljno smješten tik do Danske drugi najprometnije zračne luke, zračne luke Billund, kao i Legoland hotela .

Moj odredište: tematski park Legoland Billund , popularna turistička atrakcija izvorno otvoren u 1968.

Nema nepoštivanje na sljedeću Arhuške organizatori koja mi je ljubazno pozvao me na događaj, ali je daleko vrhunac moje putovanje. I to ne samo zato što sam se osjećala kao klinac opet.

Čak sam dobio na neke vožnje, prikupivši oprezni izgleda od roditelja u čekanju linija kao što sam bio prilično mnogo samo odrasle u parku bez djece u tow - jedan nošenje oko torbu za prijenosno računalo, ništa manje. Ah dobro, mislio sam, ja sam se za izradu bolne žrtve za moj rad ovdje na TechCrunch.

Evo povišen, 360-stupanj i malo ubrzao videa pregled Legoland Billund parka:

Nema komentara:

Objavi komentar