nedjelja, 4. rujna 2011.

AdMob prestati prikazivati ​​oglase na mobilne web Google ustrajava programerima korištenje usluge AdSense

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/n311WVPbNSw/:
admob

Kada Google kupio mobilni AdMob oglasnu mrežu za 750 milijuna dolara u 2009, tvrtka je jasno pokušava kapitalizirati na rastuće mobilno oglašavanje na tržištu. Mobilno oglašavanje, i na aplikacije i mobilnu web, je prirodni nastavak Google pretraživanja prikazati i oglas poslovanja. Naravno, kao i integracija došlo tijekom prošle godine, određene AdMob značajke su axed jer nisu uklopili u cjelokupnu strategiju ili za otpremnine. Na primjer, Google je završio AdMob za cross-promocija preuzimanje razmjena prije nekoliko mjeseci. A sada Google najavljuje da će uskoro završiti AdMob mobilnih mogućnosti web posluživanja.

Kao što je Google prigodno nazvan svoj ​​blog najavljuje promjene, AdMob za mobilne aplikacije programere. AdSense za mobilni web izdavačima. Čak i nakon više od godinu dana integracije, Google još uvijek sortiranje preklapaju te je utvrđeno da je mobilni web izdavači trebaju glave do AdSense da ostvaruju njihove web stranice, i Mobile App izdavači trebaju koristiti AdMob.

A za mobilne aplikacije oglašavanja, sve jedinice AdSense za mobilne aplikacije beta sudionici su se prebacili na AdMob, koji Google kaže da je sada primarni oglas rješenje za mobilne aplikacije programere.

Google kaže da AdMob podršku za starije WAP mobilne web stranice će se zaustaviti na 30. rujna. Za web stranice i oglasa koji se može vidjeti na više naprednih mobilnih uređaja kao što su smartphone, AdMob proizvod će biti oko za malo duže, ali će također biti ukinuti kraju.

Ima smisla da će biti neki crossover između AdMob i AdSense za mobilni sadržaj, te da određene programe i značajke u obje platforme biti će smanjiti i dalje integracija će biti izvršena. Na primjer, Google je najavio prošle jeseni da iPhone i Android aplikacija razvijen u AdMob mreža će biti u mogućnosti prikazivati ​​Google AdSense oglase kada AdMob oglas nije dostupan.

I unatoč nekim prijašnjim izvješćima da AdMob integracija nije tako dobro ide, mobilnih oglasa mreže metrike i dalje rastu kao gangbusters. To je nejasno koliko teškoće ovaj potez će uzrokovati programere (Google čini zvuči kao prirodna progresija i integracija), ali to definitivno nema smisla za tu da se natječu za prikazivanje oglasa tehnologijama unutar iste organizacije.


Tvrtka:

Nema komentara:

Objavi komentar