nedjelja, 4. rujna 2011.

Što tražiti u društvu odbora

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1tuBtikeruM/:
board

U svakom razini poduzeća, upravni odbor ima izravan utjecaj na organizacije proizvod strategije, zapošljavanju, prikupljanje sredstava i još mnogo toga. I startupima moraju biti vrlo selektivni u izboru članova odbora koji će o tome obavijestiti društvo u pravom smjeru. U velika tvrtka carstvo, i mediji i tvrtke dioničari dovode u pitanje Yahoo odbora, koji i dalje zapošljavaju floundering Carol Bartz kao izvršni direktor i podržava bizarne proizvoda i poslovne strategije. Onda pogledate Facebooku, gdje je osnivač Marc Zuckerberg strateški okupio All-Star odbora kako bi tvrtka rasti kao javna tvrtka i proširiti se u novim smjerovima. Nedavno, Facebook je dodao Netflix co-osnivač i CEO Reed Hastings svojim brodu, pridruživanje Marc Andreessen, Jim Breyer, Donald E. Graham, Peter Thiel i Zuck sebe. Hastings ne samo da će dodati svoje iskustvo u preuzimanju javnom web tvrtke, ali će također pomoći Facebook navigaciju potencijal film i TV show streaming mogućnosti. Facebook je rock solid-ploče je gotovo svaki član je bio jak inovator u posljednjih nekoliko desetljeća.

Kao što smo vidjeli s HP-om, čak i veliki, osnovana tvrtke moraju napraviti promjene u strukturi zajednica kao strategije tvrtke smjene. HP je dodao pet novih članova odbora početkom ove godine kao novi predsjednik Uprave Leo Apotheker je uzde. Naravno, premotavanje prema naprijed sedam mjeseci i HP je najavio da će se prestanak rada oko touchpad i sve webOS telefone, veliki potez za tvrtku i, naravno, onaj koji je pod utjecajem odbora.

Činjenica je da je odbor igra izuzetno važnu ulogu u nekim od najvećih događaja za svaku tvrtku s dioničarima. Odbor pomaže upravljati i donositi odluke o financiranju, stjecanja, proizvoda strategije, pa čak i IPO. Dakle, to ide bez rekavši da su poduzetnici suočavaju s problematičnim odlukama sastavljanje odbora. Za velikih javnih poduzeća, to je uvijek bio slučaj, ali uloga odbora u startupima također mijenja. Ja intervjuirao nekoliko u ranom stadiju ulagača (i bivši poduzetnici)-Jeff klavijatura, Keith Rabois, Dave McClure, i Paul Lee-kako bi saznali što pokretanju osnivača trebali znati o branje i upravljanju odbora.

Lightbank partner Paul Lee odzvanja ovu misao, mi govorili da poduzetnici moraju biti "vrlo oprezni", o tome kako su stavili svoje odbor zajedno. "Svaka faza je različita u smislu, koji vas na", objašnjava on. "S početkom početni u nizu financiranja, manje odbor je bolje, jer različite glasove napraviti agilnost kao pokretanja teže. Kada dođete do pet članova, to je teže doći do konsenzusa. "

Naravno, postoji ravnoteža između nalaz članovi odbora koji su i izazov tvrtke, kao i razlog s osnivačima kada je to potrebno. Nakon oba ključna je, kaže Lee. On također osjeća snažno da je davanje kapital članovi odbora bez ulaganja nije pravu formulu za mnoge u ranoj fazi pokretanja. "Poduzetnici žele članova uprave da se stečena u tvrtki, a članovi odbora moraju imati neki kože u igri služiti društvu najboljih."

U kasnijoj fazi tvrtke, ima smisla za dodavanje iskusan execs koji su pokrenuti uspješnih tvrtki u ulozi "CEO trener."

Nema komentara:

Objavi komentar