nedjelja, 4. rujna 2011.

Pitajte Engadget: najbolji desktop OS za djecu?

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/03/ask-engadget-best-desktop-os-for-kids/:
Znamo da ste je dobio pitanja i ako ste dovoljno hrabar da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan Pitajte Engadget upit dolazi nam iz Ryan, koji ne mogu čekati da biste dobili njegov klinac fiksiran na predivan svijet računala. Ako ste u potrazi za poslati upit za vlastite, kap nam liniju na pitajte [at] Engadget [dawt] com.

"Moj sin (pet godina) je mobiliziraju moje žene laptop za svoju igru-igra užitak u zadnje vrijeme, i to je vozio njezin Batty. Osnovi je samo igra igre ona (Bilje vs Zombies, Zuma, itd.). Do sada On je u stanju pronaći igre on želi (po svojoj ikone), i otvoriti ih bez problema u sustavu Windows 7, ali sada da sam u potrazi uzimajući ga svoje osnovne računalne sam na početku čuditi ako nema nešto više dijete -friendly vani. Imao sam letimičan iskustva s OS X i Linux (Ubuntu), a ja ću biti događaj sve instalacije i ja postavljanje. Svako misli od roditelja? Hvala! "

Djeca i računala. Sada da je recept za Faca. Svaki novi (ish) roditelji vani imati bilo koji iskustvo na svoju djecu ljubavi / mržnje određeni OS? Slobodno ispustite vaše savjete u komentare ispod - neka je to zadržati inteligentan, ok?

Pitajte Engadget: najbolji desktop OS za djecu prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 3. rujna 2011 23:27:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar