nedjelja, 4. rujna 2011.

Kako prodati svoje tvrtke

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gcEyJtG65E4/:
alec baldwin selling

Napomena urednika: James Altucher je investitor, programer, autor i poduzetnika. On je izvršni direktor Formule kapitala i napisao šest knjiga o investiranju. Njegova najnovija knjiga on je davanje daleko slobodan . On je sagradio i prodao Reset, Inc u 1998 i Stockpickr.com u 2007, među ostalima. Možete pratiti ga @ jaltucher .

Ja sam prilično dobro prodavač, ali ja sam najgore pregovarač. Ako ja kažem, "kupi mi auto za 10.000 dolara", i netko kaže: "8.000 dolara," Ja bih samo slegnuti ramenima mojim ramenima i reći "ok". U stvari, to se dogodilo.

Neki ljudi mogu biti dobar u obje. Ali ja mislim da je vrlo teško. Prema definiciji. Kada ste prodavač želite drugi tip reći "da". Kada ste pregovarač morate biti spremni reći "ne", bez obzira što s druge strane kaže.

Dakle, iako nisu ukupni suprotnosti, ciljevi su potpuno drugačiji. No, velika slika:

Pregovaranje je bezvrijedan. Prodaje se sve.

Zašto? Jer kad netko kaže "da" na vas, vi ste u vrata. Na kraju toga, dobit ćete djevojka u krevetu (ili dečko, što god). Ako pregovarati pravo na vrata, onda možda ćete morati otići i pokušati sljedeće kuće. To treba vremena, energije, a još uvijek ne bi mogli raditi.

Neki primjeri mojih loših "pregovora" koji su radili za mene.

) sam prodao moj prvi posao za mnogo manje od drugih Internet poslovanja su išli za u isto vrijeme. Ali to je bilo 1998, Internet je oko ići poprsje, ali prije svega dionice porasla. Mnoge tvrtke u istoj kategoriji održava se za sve više i završio ide poprsje. Čak i dečki koji su prodavali za puno više, ode razbio kad nisu prodavati svoje dionice.

B) Dao sam 50% od moj drugi tvrtka, Stockpickr, na thestreet.com bez novca. Blog postovi su pisani o tome kako mi je loše nositi je. No, kada netko posjeduje 50% Vašeg poslovanja, oni su brigu o tome što se događa. Morali su kupiti svoju tvrtku četiri mjeseca kasnije nego rizik da netko drugi posjeduje 50%. Za tvrtke u vlasništvu su samo 10%, dali su se na njih. Sam bio u mogućnosti da proda oko četiri mjeseca prije na tržištu vrhunac. Nakon toga, nikada ne bi ste dogodilo. Moj jedan zaposlenik zatvoriti na mene jer on je tako bio zgrožen s posla sam. [Vidi, kako sam prodao Stockpickr, Osama bin Laden i umjetnosti pregovaranja]

C) sam prodao svoju ženu Claudia automobil za $ 1000 manje nego je željela. Ali sada je automobil bio otišao. Nismo imali brinuti o tome. To je vrijedan $ 1000 do mene.

D) sam dobio stara tvrtka napraviti web stranice za New Line Cinema za $ 1000 film . To je 1 / 200 onoga što smo dobili za to "Matrix", iako neke od web stranice su iste veličine. Zašto sam to učiniti? Najbolji dizajneri htjeli biti zaposleno kod nas za rad na tim filmovima. U međuvremenu, oni ostali kasno u subotu navečer raditi na Con Edison web stranice koje plaća puno bolje. Nisam uopće pregovarati.

E) Dao sam daleko moj zadnji knjigu besplatno i to prodaje na ozariti za 0,99 dolara, umjesto višu cijenu. Ali to je dobio moj ideja više, a 20.000 + ljudi su preuzeli knjigu. Vidi gore link za kako da biste dobili knjigu besplatno.

F) sam se nudi e

Nema komentara:

Objavi komentar