četvrtak, 29. rujna 2011.

Stvarni novinarstvo, VentureBeat stil

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LKtoPLh9YNY/:
BS VB post

I da, usput, je razlog zašto svatko tko se brine o stvarnom novinarstvo mistrusts TechCrunch-Dylan Tweney, VentureBeat

TechCrunch ima mnogo kritičara. Ali ja ne mislim sam ikada pročitao, kao neuspjeli pokušaj takedown kao post objavio ovu večer na VentureBeat Dylan Tweney pod naslovom Kako TechCrunch leđa soba bavi uništiti njegov kredibilitet (koji je sada skinuta-ovdje je splogged verzija ). Tweney mi e-poštom o 20-ak minuta prije nego je objavljen tvrdi: "Mi smo dokaz da ti dečki trgovina povoljne pokrivenost za buduće exclusives, a mi si idući objaviti večeras."

Što točno je ovo "dokaz"?

Očigledno, osnivač pokretanje poslan VentureBeat e-mail težak da biste dobili neki pritisnite za manje vijesti u zamjenu za buduće ekskluzivnost. U e-mail, koji je upućen VentureBeat, on spominje ime TechCrunch oglasa prodaje osobi. Također, VentureBeat pisac u braku s savjetnik tvrtke. (Da, ja sam zbunjen previše). To je to.

Ja sam ne siguran što to dokazuje, osim da Tweney ne zna što je riječ "dokaz" znači. Možda to dokazuje da su neke startupima će učiniti sve kako bi dobili pokrivenost. Ono što čini ovaj je još gore, je da je e-mail zapravo bio namijenjen ne za TechCrunch, ali VentureBeat, kao i pokretanje osnivač Verdi Ergun je istaknuo nakon post porasla.

Mi ovdje na TechCrunch su vrsta flummoxed od inicijalnog izvješća. Nitko od pisaca ovdje na TechCrunch ikada čuli za tvrtke ili razgovarali s njima. Nikada nisam napisao o njima. I nikad nisam pokrenuti bilo koji od svoje oglase. Mi nemamo veze s tvrtkom.

Drugim riječima, VentureBeat priča, naslov i zaključak je reći sranje.

Možda je razlog zašto Tweney brzo promijenio svoje otvaranje linije iz:

AOL u vlasništvu tech blog TechCrunch često je optužen za trgovanje favorizira za ruj.
Sada imamo dokaz.

na

Sada imamo e-mail koji se pojavljuje na kopiju zahtjeva.

Zapravo, VentureBeat nije ni to. Netko traži za trgovinu favorizira za pokrivanje nije isto kao i netko zapravo uzimajući one favorizira. No, nekako e-mail poslan na VentureBeat dovoljno je za Tweney da kuhati priču iz cijele krpom kako TechCrunch obrta favorizira za exclusives svih vremena. Za rekord, i to je izustiti sranje.

Dok smo na temu novinarstva, ovdje je prijedlog. Ako ćete napraviti neobičan potraživanja u potrazi za pageviews, to je dobra ideja da imaju dokaze da podupire svoje tvrdnje i naslove. Novinarstvo, bilo novi ili stari, je o tome u pravu. Također, kada baciti udarac, radi bolje ako su okrenuti vaš protivnik.


Nema komentara:

Objavi komentar