četvrtak, 29. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Najbolji Long-Term Video / slike za pohranu?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/soXA6hx92p4/Ask-Slashdot-Best-Long-Term-VideoPicture-Storage:
Prvi put prihvatio podnositelja (i prvi put roditelj - čestitam). SoylentRed piše: "Nedavno sam imao moj prvi klinac, prekrasan zdrav kćer koja je sada tek nešto više od 6 mjeseci stara Kao jedan može očekivati, imamo obilje fotografija i . videa, i počeli ispočetka našim glavama o najbolji način za pohranu te datoteke te ih natrag gore dugoročne Moji roditelji su nas pitali (Smiješno je stvar je da je moja mama - najmanje tech-pamet osobu među našim obitelji) što naš plan je osigurati te datoteke se spremaju i za nju kad je stariji - što me shvatiti da ne stvarno imati dobar plan Mi smo trenutno koristite TimeMachine na moje supruge MacBook Pro,! za sada smo radili . redu s tim kao back-up, ali moji roditelji su ponudili za pomoć platiti za nešto što bi moglo biti bolje rješenje smo mogli snimiti DVD -. ali to je zamorno i dobiva se bol kao i mi bi trebao vratiti sve one gore ( ili recopy) ih svake godine ili tako kako bi bili sigurni da se ne pate od ponižavajuće DVD-a. Je li naša najbolja opcija odmah pokupiti dva tvrda diska, napravite sigurnosnu kopiju svih naših slika i videa, a zatim koristiti 3rd party app u ogledalo da voziti na drugi samo u slučaju jedan od njih craps iz? Je li on-line rješenje koje bi bilo bolje? Mi smo uvijek nekoliko godina daleko od bitak u mogućnosti to priuštiti DVD / CD-a koji su 100 + godina diskove . Ima li bolje rješenje nisam mislio? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar