četvrtak, 29. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Najbolji Otvori website Pregled proizvoda?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BeVRdY-kbYs/Ask-Slashdot-Best-Open-Product-Review-Website:
Prvi put prihvatio podnositelja MastaBaba piše: "Želim premjestiti moj osobni recenzije (knjiga, igara, glazbe i filmova) s moje web stranice za on-line proizvod pregled web stranice. Međutim, želio bih biti u mogućnosti da se skupno učitavanje moje postojeće recenzije i ja će zahtijevati moja mišljenja se preuzeti od mene u CSV, u bilo kojem trenutku u budućnosti. Goodreads omogućuje uvoz / izvoz recenzije knjiga i IMDB omogućuje izvoz svoje ocjene, ali što o igri i glazbene recenzije Što stranici agregata potrošača mišljenja (sve) proizvoda, a omogućuje za svakog pojedinog korisnika da lako uvoz i izvoz vlastitog mišljenja? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar