četvrtak, 29. rujna 2011.

Ovaj Svakako izgleda kao Facebook Projekt Spartan [Slike]

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/-qhyfO1XQIM/:
Facebook Mobile Developer Page

Ova Facebook mobitel programeri stranica je prilično zanimljiva , prije svega zato što počinje s statistika, "350 milijuna korisnika pristup Facebooku s mobilnog uređaja svaki mjesec", koji je upravo pušten , a zatim jer opisuje Facebook mobilni web aplikacija i uključuje značajke screenshot da se za razliku od svega što smo vidjeli uživo.

Od ono što ja mogu reći iz screenshot, app je osnovne komponente, ikona za oznake, poruke, obavijesti i zahtjeve prijatelja, čini se da odgovara screenshot projekta spartanski da smo objavili ranije ovog ljeta. Kao što smo zapisano u prošlosti , projekt je spartanski HTML5-temeljen koji se kreće aplikacija platforma koja Facebook radi na s 3rd party developera za neko vrijeme sada.

Tekst kopiju ovog super-up-to-date stranicu - kao iz budućnosti - opisuje App Facebook Mobile integracije na IOS i Android (screenshots vidljivi su iOS ja sam uz pretpostavku), osim što ne činiti se biti Facebook Mobile App da je bilo tko je zapravo pristup previše. A linkovi za daljnje screenshotovi iz app na Android i iOS ne činiti se to funkcionirati.

Developer usmjerena značajke prikazani ovdje, uključujući i Bookmarking za aplikacije, toka iz Obavijest o prijatelj pozvati na third-party aplikacija i App pretraživanje i pušiti spartanske, koje smo čuli bio je izgrađen s ciljem dobivanja programere koristite Facebook kao platforma za distribuciju igre i druge aplikacije Facebook.

Može li to samo biti jako sviđa Modernizacija postojećih Facebook Mobile App? Možda, ali ako je tako to je neka obnoviti. Sam kontaktirao Facebook za više informacija o tome što točno to je neko vrijeme prije i oni su još uvijek da se vratim u mene (ili povucite stranicu prema dolje), činjenica koja je zanimljiva sama po sebi.

U slučaju da na kraju ne povucite ga prema dolje, ja sam uključena cijelu stranicu kao PDF u nastavku.

Update: Aaaaaaand je dolje. Zašto vam je momci tako dugo?


Nema komentara:

Objavi komentar