ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Značajka: Kako do: pokretanje novih medija softvera središte na vaše izvorne Primijeniti na TV

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

Za mene, stjecanje novih gadgeta je bolno jednostavan, istovara stare je teže. Predvidljiva Rezultat: ormar, garaža, podrum ili puna starenja, ali ne sasvim zastarjela tehnologija. Kao Ars čitač, vjerojatno možete povezati.

Nedavno sam naletio na moje prve generacije Apple TV tijekom speleologiji ekspedicije u dubinama moga ormara home office. Nakon nadogradnje na drugi-gen Apple TV prošle godine, i zapravo je zaboravio stari bio tamo. Ponovno otkrivanje uvrijeđen moju znatiželju. Iako sam dugo izbjegavati obavljanje jailbreaks na moj Apple proizvode, stari Apple TV mi je dao priliku da saznate što drugo sam mogao gledati na tu stvar osim iTunes sadržaja.

Možete zapravo gledati svakojake druge sadržaje na stari Apple TV, ako ste spremni da prtljati. Dva najpopularnija programa sučelja verzija Boxee i verzija XBMC, i dizajniran je za originalni Apple TV-u. Evo, ja vam ponuditi kronika mojim vlastitim iskustvima postavljanja tih i rješenja, te vam pokazati kako da učine isto.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar