ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Želite li pisati za Engadget? Mi smo zapošljavanje u Tokiju, Japan!

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/07/18/want-to-write-for-engadget-were-hiring-in-tokyo-japan/:
Oh da, volite gadgete - ali da li vi imati kotleta pisati o njima? Mi bi ljubav da znate ako mislite da ne, zato što smo u potrazi za stvarno platiti ljudima da to učinite stvari. Stručni pisanje iskustvo nije potrebno (iako ljudi s njom će se prvi obzir), ali ono što mi stvarno stalo je da možete pisati o gadgetima s vješto pamet, konciznost, i autoritet. I biti opsjednut Engadget je dobar, previše. Dakle ovdje je ono što smo od:
  • Tokio, Japan-temeljen urednik: Puno radno vrijeme, sa sjedištem u Tokiju (ili u blizini), u mogućnosti da rade od kuće i brzo mijenjati u gradu za poslovne događaje, sastanke, itd. engleski mora biti vaš prvi jezik, kao da je ono što ćete pisati za nas u.
Želite li se prijaviti? Čitajte dalje.

Nastaviti čitanje Želite li pisati za Engadget? Mi smo zapošljavanje u Tokiju, Japan!

Želite li pisati za Engadget? Mi smo zapošljavanje u Tokiju, Japan! prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 18. srpanj 2011 00:00:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar