ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Publicis kupuje Social Media Agencija Big goriva

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/-8ewmvzqMiY/:

Publicis Groupe , jedna od najvećih komunikacijskih tvrtki u svijetu, stekao 51 posto sjedištem u New Yorku društvenih medija agencije Big goriva uz mogućnost povećati sudjelovanje do 100 posto od 2014.

Veliki goriva uskladit će se pod Publicis ' VivaKi organizacije i služe kao strateški "društvenim medijima centar" za neke od svojih drugih svojstava, odnosno digitalni agencije Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group i Zenit Optimedia.

Financijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni.

Treba napomenuti da Ad Age izvijestio da je Publicis je u pregovorima za kupnju Big goriva prošlog tjedna.

S više od 170 zaposlenih, Big Gorivo je "čista-play" društvenih medija agencija sa 2011 prihoda očekuje do gotovo 30 milijuna dolara. Agencija donosi strateške savjete i kreativne, distribucija, upravljanje i analitiku usluge tvrtke kao što su GM, T-Mobile, Microsoft i Philips.

Publicis Groupe, koji je naveden na burzama Euronext Paris Exchange, zapošljava oko 50.000 s aktivnostima koje obuhvaćaju 104 zemlje.



Nema komentara:

Objavi komentar