Publicis Groupe , jedna od najvećih komunikacijskih tvrtki u svijetu, stekao 51 posto sjedištem u New Yorku društvenih medija agencije Big goriva uz mogućnost povećati sudjelovanje do 100 posto od 2014.
Veliki goriva uskladit će se pod Publicis ' VivaKi organizacije i služe kao strateški "društvenim medijima centar" za neke od svojih drugih svojstava, odnosno digitalni agencije Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group i Zenit Optimedia.
Financijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni.
Treba napomenuti da Ad Age izvijestio da je Publicis je u pregovorima za kupnju Big goriva prošlog tjedna.
S više od 170 zaposlenih, Big Gorivo je "čista-play" društvenih medija agencija sa 2011 prihoda očekuje do gotovo 30 milijuna dolara. Agencija donosi strateške savjete i kreativne, distribucija, upravljanje i analitiku usluge tvrtke kao što su GM, T-Mobile, Microsoft i Philips.
Publicis Groupe, koji je naveden na burzama Euronext Paris Exchange, zapošljava oko 50.000 s aktivnostima koje obuhvaćaju 104 zemlje.
Nema komentara:
Objavi komentar