ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Je socijalna u Google DNK?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/222hUce877A/:

Bilješka urednika: Ovaj gost post je napisao Tom Anderson , bivši predsjednik, osnivač i prvi prijatelja na MySpace. Sada možete pronaći Tom na Facebook , Twitter i Google +

Google je algoritam upravljan-tvrtka. "PageRank" (nazvan po Larry Page sam) bio je "osnivanje algoritam" Google-onaj koji mu je nadređeni rezultata pretraživanja, i ​​na kraju dovelo do Google "ljubazan" traži ratova početkom 2000-ih. Algoritam i dalje razvijati, u stvari, to je Google je najvažniji rad i po nekim računima, što uključuje više od 500 milijuna varijabli i 2 milijarde pojmova za obavljanje svojih čari. Može li tvrtka tako zaljubljen sa snagom algoritama strojnog učenja i neka korisnik preuzmu kontrolu? To bi moglo biti precizniji način postavlja pitanje ljudi stalno postavljaju. Je li "socijalno" u Google DNK?

Volim koristeći G +, toliko da sam zabrinut da Google ide kako bi pogriješiti i uništiti usluge. Konkretno sam brinuti da će Google preuzeti algoritam samo ono što je potrebno kako bi se smanjila "signala i šuma" omjer u G + hrane. Nekoliko Googleovi inženjeri objavili su javno da oni rade na ovaj algoritam. Ive 'bio stvaranje moje mišljenje poznat u komentarima za nekoliko tjedana sada u nadi da će uhvatiti uho Googleovi inženjeri, ali sada da je teže dobiti svoju pozornost kao jedan glas u roku od 10 milijuna , ja mislio bih bolje na post nešto jači.

Jedno od ključnih pitanja koja će odrediti sudbinu i narav G + je li Google favorizira algoritamski pristup preko user-kontrolirani pristup do potoka. Facebook (gotovo counterintuitively) je onaj koji favorizira algoritamski pristup, a trenutno je jedan od definiranja razlika između Facebook i G +. Kao i obično, Mike Elgan noktiju ovaj jedan. Kao Elgan napisao je nedavno: "Facebook se bavi informacije preopterećenje pomoću tajna algoritam za procjenu kvalitete svojih odnosa, tada potajno blokiranje većinu vaših ažuriranja za svoje prijatelje" A: "Google + bavi informacije preopterećenje dajući vam, korisnik, pravu kontrolu. "Barem to je ono što G + radi upravo sada. Je li će ostati na taj način? A iza kulisa sada su G + inženjeri rade više na njihovom sortiranju algoritam ili na značajke koje bi dodatno poboljšati korisnika kontrolu hrane?

Zbog načina na moje postove, članke i moju prisutnost na Google + su interpretirani, ljudi izgleda iznenadili kada su saznali volim Facebook koliko G +. Ja sam navijali za Zuckerberg & Co koliko sam ja za Google. Želim vidjeti više različitih mreža napredovati. Ne mislim socijalne umrežavanje je igra sa sumom nula. Pretpostavljam da ljudi vjeruju da je socijalna mreža je "pobjednik poduzeti sve" nastojati, jer su pogrešno pretpostavljaju ljudi "napustio MySpace za Facebook." Facebook nije ubio MySpace, MySpace "počinio samoubojstvo" kroz kontinuirani lošem upravljanju. (Za što je vrijedno, ja sam uključiti u tu skupinu mismanagers i ja ne mislim kriviti bilo pojedinca, nevolje su ogromne. Ja ću to objasniti negdje drugdje, jednog dana.) Isto tako, MySpace nije "ubiti Friendster "-Friendster imala svoj vlastiti skup problema. Ako su bili ispravljeni, vjerujem i MySpace i Facebook bi razvijalo kao i različite vrste socijalnih mreža. (U stvari, Friendster osnovi bio bi "Facebook"-pravi naziv mreže, usmjerena na stvarnom svijetu odnosi za učinkovitu komunikaciju.)

U svakom slučaju, ja l

Nema komentara:

Objavi komentar