subota, 9. srpnja 2011.

Twitter Endgame: IPO, šah, ili rulet?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fCb0DLlpyg0/:

Urednici Napomena: Gost suradnik Semil Shah je poduzetnik zainteresiran za digitalne medije, potrošačke Internet i društvene mreže. On je sa sjedištem u Palo Altu, a možete ga pratiti na Twitteru @ semilshah .

Izvješća su swirling da Twitter je u razgovoru za podizanje 400 milijuna dolara, vrednovanje tvrtki u neposrednoj blizini 8 milijarda dolara. Čini se kao da je tek jučer da je Twitter podigli 200 milijuna dolara iz Kleiner Perkins . U vrijeme Kleiner ulaganja, neki kritičari chuckled ispod njihov dah, tvrdeći stari venture tvrtka je plaćati se na cijenu kako bi se tvrdnja malo kapitala u društvenim mrežama, koje su uočena su propustili.

Unatoč tome smijeha, to može biti John Doerr , njegovi partneri, drugi Twitter investitora , i njihovih zaposlenika koji dijele u posljednji smijati. Osim za uspjeh svojih niša sredstava, Doerr je točno znao kladiti da je odluka kada je lovio dolje ovaj posao u prosincu prošle godine. U kupnju komad Twitter, moglo bi se spojiti točkice za mogućnost da Doerr, uz njegovo duboko poznavanje Google , zna nešto o Twitter endgame koji je dobio njegova ulaganja sokova teče. Bilo je bezbroj blogu pokušava pokazati da bi Google trebao kupiti Twitter. U isto vrijeme, druge tehnologije divovi obješen bez socijalnih podataka može uočiti Twitter kao atraktivna stjecanja cilj također, dajući im veliku mrežu i pomaže oplovio mnoga ograđeni vrt-stranice ispunjene društvenim, korisnik-generiran sadržaj. Može li tvrtka glavnih dioničara pomoć u stvaranju natječaj za Twitter posao u vrlo malom tržištu?

Prozivka Twitter je ulagače je impresivan, puna imena plave tvrtki chip venture i potrošača web slavne osobe, od kojih su mnogi izgradili svoj ugled u velikoj mjeri kroz ovaj ulaganja i to s pravom. S oko 400 zaposlenih, polovica kojih su usmjerena na inženjering i proizvoda, Twitter ne mora nužno gotovo pola milijarde dolara dodatnog financiranja zadržati ide. Do danas, to je bio u mogućnosti rezervirati neki prihoda temelji se uglavnom na promiču cvrkut oglasnu jedinicu.

Međutim, također je stjecanje tvrtke kako bi se uklonili slijepe pjege u području tehnologije i proizvoda koje nude, do sada troši više od 50 milijuna dolara na kupi kao Fluther , TweetDeck , a većina nedavno, BackType . Moglo bi se napraviti u slučaju da je kao tvrtka nastavlja kako bi dobili proizvod natrag na stazu koja mješavinu domaćinstva plus nove akvizicije smisla da se proizvod točke stabilnosti. Čini se da je ono što se događa osobito pod vodstvom proizvod C0-osnivač Jack Dorsey , koji se vratio, ali još uvijek je predsjednik Uprave trga , i bivši Google AdSense gurua Satya Patel

Nema komentara:

Objavi komentar