subota, 9. srpnja 2011.

Rješavanje problema Scoble društvenih mreža

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/yaoM7kuoWKk/:

Bilješka urednika: Gost književnik Stjenovita Agrawal blogova na redizajn i Tweets @ rakeshlobster .

Napokon sam blokiran Robert Scoble u Google +. Ja sam apsolutno ništa protiv Scoble. Ja bi mu se dive, zapravo. On je velika prednost za pokretanje scene i radi prokleto teško. Sam upoznao ga nekoliko puta i siguran sam da ćemo ponovno susresti. No, on je samo bio uzimajući biti put previše.

Moj Google + hrane je dominirao od njega. Pokušao sam uzeti pola koraka i samo ukloniti Scoble iz mog krugova. No, tada je postao Google trajnu # 1 prijedlog za novog prijatelja.

Vidio sam Scoble učinak drugdje. Kada Scoble pridružio Quora dok je povratak, njegov ulazak izazvao nagli pomak u Quora ponašanja . Njegovi legije sljedbenika ga je slijedila na Quora i upvoted svoje odgovore na štetu drugih. (Često, činilo se, čak i bez čitanja odgovor.) Quora Stalni uzvratio downvoting svoje odgovore, čak i kad su dobre odgovore.

To je u tijeku problem s novim društvenim mrežama. Silicijska dolina slavne dominiraju u razgovoru. Bliski prijatelj je na Google + top 100 lista, a ja ne mogu komentirati na jednom od svojih postova ne držeći moje obavijesti indikator svijetli za dana u isto vrijeme kao i njegov veliki sljedeće neprestano odgovara na post.

Dok je ovaj svibanj stvoriti veliko iskustvo za popularne ljude u Silicijskoj dolini, pa čak i za čitatelje u Silicijskoj dolini, to nije način da se izgrade masovno tržište društvenih mreža.

Iako sam kao puno sadržaja trenutno sam vidjeti na Google +, ima ograničen žalbu. Ona također ima opasne temeljni učinak kao nove sudionike ili pogled na razgovore, te ih oponaša ili odlučiti da to nije njihov sceni. To je kao vire u stranci i shvatio da ljudi koji su iznutra su ništa poput vas.

Vidio sam to dogoditi vrijeme i vrijeme opet s hiper svojstva kao što su Digg, ukusna, FriendFeed, Wave, glasine i sada Google +.

Nisam bio na Facebooku u vrlo, vrlo ranim danima. Ali ja bih biti spremni kladiti se razgovor nije bio u prvom redu o tech tvrtke i život tech rukovoditelji. To je više vjerojatno oko vruće ljude na kampusu, Cambridge barovima i restoranima, strašna profesori, jebani vrijeme, uspjeh posade tima i koji zakačen sa koga.

Jedan od mojih ranih iskustava s tim što pogoni socijalnog ponašanja online bilo je kada sam radila u AOL-u. Dio našeg tima otišao u Dublin u susret s našim dev timu. Jedne noći smo se i moj šef chugged Guinness. Uzeo sam video da i objavljen na AOL Uncut nije video site. Ja IMed link prijatelju. Unutar sat vremena, ljepušan velik dio svaki na našeg tima diljem svijeta su ga vidjeli.

To je vrsta sadržaja je sranje-tonu više zanimljiv za većinu ljudi (mi uključeni) od rasprave o tome hoće li Google + treba resurface post svaki put kad netko komentara ili klikom li jedan gumb na web-stranici ima utjecaj na Google +.

Paradoksalno, u kojoj mjeri ograničenja Twitter guše razgovora pomogao njegov rast. Jer pravi razgovor je teško koristeći Twitter (nasuprot samo tweeting iz svoje priče) ne postoji očekivanje da će ljudi sudjelovati s vama u njemu. Budući da Tweets nestati kao firehose dalje jaka kiša, to je lakše da ih ignorirati. Znam-I've to učinio.

To žalbe na puno ljudi koji su popularizirali Twitter:-lista poznatih osoba, medija, političara i Megabrands. Njihova primarna svrha na Twitter je povezati svoje verzije događaja. Ne radi se o razgovoru s publikom. CNN zapravo ne žele razgovarati s vama. Oni žele razgovarati na y

Nema komentara:

Objavi komentar